اعتبارات ما هیچ افزایشی نداشته است؛

فرامرزیان: حمایت از تولیدات داخلی مستلزم عزم ملی است/ برابر آیین‌نامه پاداش پارآسیایی‌ها پرداخت خواهد شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۷:۲۳
کد خبر: ۷۶۳۸۵۶
فرامرزیان: حمایت از تولیدات داخلی مستلزم عزم ملی است/ برابر آیین‌نامه پاداش پارآسیایی‌ها پرداخت خواهد شد
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: امید داریم با حمایت دولت در مراسم تجلیل از قهرمانان بتوانیم از زیر دین ورزشکاران خارج شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در بازدید از نمایشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی، درباره برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی اظهار کرد:  مجموعه افراد و شرکت‌هایی که در زمینه تجهیزات ورزشی فعالیت دارند، از فعالان صنعتی هستند که علاوه بر خدمت به صنعت کشور به سلامت جامعه نیز کمک می‌کند. مشکلات متعددی در رابطه با نرخ اقلام و مواد اولیه ورزشی وجود دارد، اما امید دارم  که حمایت وزارت صمت در بحث واردات اولیه به تولید کنندگان داخلی نیز کمک شود. همچنین بانک مرکزی نیز باید برای تامین ارز این حوزه کمک کند. وزارت  ورزش و جوانان نیز تلاش دارد تا بخش‌هایی که در این حوزه فعالیت می کنند را حمایت کند چنان که در سال‌های اخیر با ارسال اقلام ورزشی به مناطق کم برخوردارتر از این حوزه حمایت شده است، اما حمایت از تولیدات داخلی مستلزم عزم ملی است. وزارت ورزش و جوانان تلاش دارد تا با حمایت از تولید کنندگان داخلی و ایجاد رقابت بین آنها به افزایش کیفیت تولیدات ورزشی ایرانی کمک کند.

فرامرزیان در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به قول هایی که قبلا داده شده بود، پاداش قهرمانان پاراآسیایی برابر قهرمانان بازی‌های آسیایی خواهد بود یا خیر، در این باره توضیح داد:  جواب این سوال سخت است اما مطمئنا بر اساس آیین‌نامه‌ پاداش ها پرداخت خواهد شد. ما قول داده بودیم که به ورزشکاران سکه داده شود و این کار را نیز انجام خواهیم داد. درباره افرادی که در یک رشته ورزشی موفق به کسب چند مدال می‌شوند نیز در آیین‌نامه‌ به صورت مشخص صحبت شده است. به شاهین ایزدیار نیز طبق این آیین‌نامه‌ نیز پاداش داده می‌شود. متاسفانه قیمت سکه افزایش داشته است ولی اعتبارات ما هیچ افزایشی نداشته است. امید داریم با حمایت دولت در مراسم تجلیل از قهرمانان بتوانیم از زیر دین ورزشکاران خارج شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز