سرمربی بسکتبال با ویلچر:

تیم ما بهتر از ژاپن بود

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۳:۴۲
کد خبر: ۷۶۳۸۷۵
تیم ما بهتر از ژاپن بود
دستیار، پس از قهرمانی شاگردانش در بازی های پارآسیایی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل ژاپن داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا دستیار، پس از قهرمانی شاگردانش در بازی های پاراآسیایی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل ژاپن داشتیم. همانطور که پیش بینی می کردیم با ژاپن در فینال رقابت کردیم و من شاگردانم را از لحاظ ذهنی برای این دیدار آماده کرده بودم.

وی افزود: ژاپن تیم خیلی خوبی است همانطور که به ملی پوشان گفته بودیم و شرایط ذهنی شان را آماده کرده بودیم این تیم با دو اختلاف از مسابقات جام جهانی بازماند و نتوانست جزو هشت تیم برتر باشد.

سرمربی تیم بسکتبال باویلچر ادامه داد: ژاپن تیم باکلاس و خوبی است و برای بازی های پارالمپیک توکیو آماده می شود اما شاگردانم بهتر از ژاپن بودند و توانستند نتیجه را به نفع خودشان تمام کنند.

وی درباره کوارتر اول که تیم ایران از ژاپن عقب ماند، گفت: اول بازی خیلی طوفانی بود و عقب افتادیم اما ملی پوشان به تدریج اختلاف را جبران کردند و توانستیم با یک بازی خوب و منطقی و به دور از حساسیت های لازم برنده مسابقه بوده و مدال طلای مسابقات را کسب کنیم.

وی درباره خداحافظی کاپیتان تیم  بسکتبال باویلچر ایران اظهار داشت: بچه های ما اراده داشتند و امروز برای کاپیتانشان بازی کردند. عادل طرفی روز آخر مسابقه اش بود و از بسکتبال ملی خداحافظی می کرد. خیلی زحمت کشید و مدال طلای این مسابقات مبارکش باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز