حمید استیلی:

ما و تیم بزرگسالان در کنار هم هستیم

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۶۴۰۷۸
ما و تیم بزرگسالان در کنار هم هستیم
مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران وحدت و همدلی همه ارکان و بخش های مختلف فدراسیون فوتبال را مهمترین شاخصه تاثیرگذار در مسیر موفقیت فوتبال ایران دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید استیلی اظهار داشت: تردیدی وجود ندارد که همه ما در تیم های مختلف ملی هدفی به جز موفقیت و سربلندی نام ایران عزیز نداریم و به عنوان اعضای یک خانواده تنها باید به دنبال همدلی و وحدت باشیم چرا که بدون این اتحاد هیچ موفقیتی به دست نمی آید.

مدیر تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال با تمام وجود در کنار ما بودند و از تیم امید تا امروز حمایت کردند. هم من و هم آقای کرانچار بارها این مسئله را بیان کرده ایم و باز هم از آنها تشکر می کنم. در هر صورت ممکن است محدودیت ها و مشکلاتی وجود داشته باشد اما باید با همدلی و رفاقت این مسائل را حل کنیم. قطعا آرزوی قلبی ما موفقیت تیم ملی بزرگسالان است همانطور که اعضای تیم بزرگسالان هدفی غیر از این در خصوص تیم امید ندارند.

استیلی افزود: ما و تیم ملی بزرگسالان در کنار هم هستیم و از هم جدا نیستیم. امیدوارم در ادامه همکاری دو جانبه برای تقویت تیم های ملی هم بیشتر شود. قطعا باید از بروز هرگونه حاشیه و خدای نکرده اختلافی جلوگیری کنیم و به دنبال تقویت تعاملات باشیم که مانع از بروز هرگونه حاشیه ای خواهد شد. 

نظر شما