بهره برداری از نخستین زمین هاکی روی یخ ایران؛

امضای چندین تفاهمنامه همکاری ورزشی در حاشیه نمایشگاه تجهیزات ورزشی

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۸:۱۹
کد خبر: ۷۶۴۰۸۵
امضای چندین تفاهمنامه همکاری ورزشی در حاشیه نمایشگاه تجهیزات ورزشی
از نخستین زمین هاکی روی یخ ایران در دهه فجر بهره برداری می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در روز اول نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، 7 شرکت ورزشی با یکدیگر تفاهمنامه همکاری و بهره برداری به امضا رساندند. در یکی از مهمترین اتفاقات روز نخست نمایشگاه تجهیزات ورزشی، قرارداد بهره برداری نخستین زمین استاندارد هاکی روی یخ ایران بعد از انقلاب نیز منعقد شد. این زمین هاکی روی یخ در مجموعه ایران مال واقع شده که همزمان با دهه فجر به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

شرکت ای فیت پرو، هلدینگ سرمایه گذاری ارائه خدمات ورزشی با چندین شرکت ورزشی تفاهمنامه همکاری و بهره برداری به امضا رساند.

بر همین اساس؛ این شرکت ورزشی با کلینیک تغذیه سیب دایت، مدرسه اسکی راه برفی، قرارداد همکاری امضا کرد. برند 93، طراح و تولیدی لباس های ورزشی یکی دیگر از تفاهمنامه های همکاری به امضا رسیده ای فیت پرو در این نمایشگاه بود.

در ادامه امضای تفاهمنامه های همکاری و بهره برداری این هلدینگ با دو شرکت ورزشی دیگر به نام‌های باشگاه هنرهای رزمی فایت باکس و ایران ایکس گیمز، برگزار کننده های ایونت های ورزشی در سطح کشور تفاهمنامه همکاری منعقد کرد.

در حاشیه انعقاد این تفاهمنامه ای همکاری و بهره برداری محمد رضایی رییس فدراسیون اسکیت، ناصر پورعلی فر رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش و مازیار ناظمی مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش حضور داشتند.

نظر شما