شاهکار ورزشکاران پاراآسیایی در جاکارتا؛

نیکفر: بهترین تبلیغ برای صلابت نظام اسلامی، عنوان سومی ورزشکاران در جاکارتا بود/حضور سلطانی‌فر باعث افزایش روحیه کاروان شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۵:۱۱:۱۴
کد خبر: ۷۶۴۱۳۳
نیکفر: بهترین تبلیغ برای صلابت نظام اسلامی، عنوان سومی ورزشکاران در جاکارتا بود/حضور سلطانی‌فر باعث افزایش روحیه کاروان شد
نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین تبلیغ برای صلابت نظام اسلامی کسب همین عنوان سومی ورزشکاران در جاکارتا بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ذبیح نیکفر لیالستانی، نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی پیرامون نتیجه درخشان کاروان ورزشی کشورمان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا، به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه قهرمانان کشور ما با همتی بلند و اعتماد به نفسی قوی و با رعایت اصول جوانمردی که در آنها نهادینه شده در این رقابت ها نام کشورمان را سرافراز و سربلند کردند.

وی در ادامه افزود: این عزیزان اگرچه شاید نقصی در جسم  داشته باشند اما با روحی بلند نشان دادند ایران اسلامی تا چه حد در معقوله ورزش پیشرفت کرده و به معنای واقعی کلمه از شان و حیثیت ملی کشور دفاع کردند و با این نتیجه درخشان نام ایران را یک بار دیگر در دنیا طنین انداز کردند و دل مردم را نیز شاد کردند.

سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی مجلس در ادامه با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این رقابت ها اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان ما در کنار مردم هستند و اقدام دکتر سلطانی فر در رابطه با حضور در این رقابت ها بسیار پسندیده بود و قطعاً باعث دلگرمی و ورزشکاران کشورمان شد.

بخش دیگری از صحبت‌های این عضو فراکسیون ورزش پیرامون موضوع جدایی کمیته ملی المپیک از پارالمپیک بود، وی در این باره اظهار داشت: خوشبختانه دولت و پس از آن مجلس این موضوع را تصویب کرده‌اند و ما می بینیم در نخستین حضور کاروان پارالمپیک ایران که زیر نظر کمیته ملی پارالمپیک برنامه ریزی و آماده شده بود، چه نتایج خوبی کسب شد و ما در جدول رده بندی از کشور پیشرفته ای مانند ژاپن بالاتر ایستادیم و بهترین تبلیغ برای صلابت نظام اسلامی کسب همین عنوان سومی ورزشکاران در بازی های پارآسیایی جاکارتا بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  با اشاره به اهمیت آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر برخورد با آسیب های اجتماعی تاکید دارند و همواره پیگیر حل این معظلات از قوای سه گانه هستند، نباید فراموش کنیم جامعه سالم بر محور انسان سالم است و توسعه یک جامعه نیز برهمین محور است. در این میان ورزش یکی از مهمترین راهکارهای مبارزه با بسیاری از  آسیب های اجتماعی است، پس ما باید ضمن بسط و گسترش ورزش همگانی در کنار آن به صورت تخصصی نیز همین گونه با جدیت به ورزش قهرمانی اهمیت بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز