علی مرادی:

کسب طلا در المپیک جوانان نتیجه استعدادیابی و توجه به جوانان است

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۹:۰۹
کد خبر: ۷۶۴۲۰۹
کسب طلا در المپیک جوانان نتیجه استعدادیابی و توجه به جوانان است
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: قبل از هر چیزی این موفقیت و مدال را به ملت بزرگ ایران و خانواده وزنه برداری تبریک می گویم چرا که کسب مدال طلا در بازی های المپیک جوانان ثمره توجه به جوانان و استعداد یابی در این رشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: البته ما در اولین دوره بازی های المپیک جوانان توسط علیرضا کاظمی نژاد موفق به کسب طلا شده بودیم ولی در دوره بعدی این موفقیت تکرار نشد که دلیل آن متاسفانه  عدم توجه به جوانان و استعدادیابی بود اما در این دوره شاهد بودید دوباره بعد از 8 سال وزنه برداری در المپیک جوانان بر سکوی قهرمانی رفت تا بهترین و با ارزش ترین مدال این رشته را بدست آورد.

وی ادامه داد: این موفقیت نتیجه بها دادن و توجه به استعدادیابی و اهمیت دادن به جوانان است به طوریکه الان وزنه برداری نوجوانان ما قهرمان و نایب قهرمان جهان است و دیدید که اولین و بهترتن رکورد را هم یوسفی در این بازی ها زد.

مرادی تصریح کرد: بدون تردید روند استعدادیابی در وزنه برداری ادامه خواهد داشت و جا دارد از وزیر محترم  و آقای صالحی امیری  که در بازی های المپیک جوانان با حضورشان در کنار بچه ها باعث قوت قلب کاروان شدند تقدیر و تشکر کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز