رامین در انتظار تصمیم نهایی کی‌روش؛

عکس یادگاری بازیکن خط خورده در کنار ملی‌پوشان/ آینده رضاییان مبهم است!

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۳:۴۰:۰۴
کد خبر: ۷۶۴۳۴۷
عکس یادگاری بازیکن خط خورده در کنار ملی‌پوشان/ آینده رضاییان مبهم است!
رامین رضاییان فعلا در لیست سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان حضور ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رامین رضاییان، بازیکنی است که توانست در رقابت‌های جام جهانی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد. زمانی که وریا غفوری از لیست نهایی تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی حذف شد، کی‌روش مورد انتقاد قرار گرفت اما رضاییان توانست جای غفوری را پر کند و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

رضاییان بعد از رقابت‌های جام جهانی قرارداد خود را با اوستنده بلژیک فسخ و راهی ایران شد. وی که تمرینات خود را در کمپ تیم ملی پیگیری می‌کند در نخستین اردو تیم ملی توسط کی‌روش دعوت شد اما در دومین اردو تیم ملی که در حال پیگیری است رضاییان خط خورد و احمد نوراللهی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس جایگزین وی شد. بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که علت خط خوردن رضاییان نداشتن تیم است. علی رغم اینکه این بازیکن در لیست تیم ملی قرار ندارد اما در تمرینات تیم ملی شرکت کرده و نکته جالب توجه حضور این بازیکن در عکس یادگاری است. وی که در لیست کارلوس کی‌روش قرار ندارد اما در تمرینات و عکس یادگاری شرکت می کند و بعید نیست وی در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل بولیوی هم به میدان برود!

فرضیه‌های مختلفی از حضور رضاییان در جمع یوزهای ایرانی وجود دارد. 1. حضور رضاییان با اجازه سرمربی تیم ملی بود.2. شاید کی‌روش می‌خواهد کمک کند تا رضاییان تیم خوبی را انتخاب کند.3. احتمالا در لیست نهایی کی‌روش این بازیکن حضور دارد.

 

Untitled

*رضاییان بدون تیم هم آماده است

محمدرضا مهدوی، بازیکن اسبق تیم ملی ایران درباره حذف رضاییان از لیست کی‌روش در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: از خط خوردن رضاییان خیلی تعجب کردم. این بازیکن در رقابت‌های جام جهانی توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد. این بازیکن تمرینات خوبی در کمپ تیم ملی پیگیری می‌کند. از نزدیک تمرینات وی را مشاهده کردم و رامین بدون داشتن تیم هم از آمادگی لازم برخوردار است.

 

رامین-رضاییان

 

دیدار+تیم_های+ملی+فوتبال+ایران+و+پرتغال

* احتمال بازگشت رضاییان بسیار است

سیدصالحی در درباره حذف رضاییان از لیست کی‌روش در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: رضاییان به احتمال زیاد به لیست تیم ملی بر می‌گردد. کی‌روش حتما وی را به دلیل نداشتن تیم ملی فعلا در ترکیب قرار می‌دهد و شک نکنید نوراللهی از تیم ملی حذف خواهد شد. وی به دلیل آنکه از چند سال گذشته در تمرینات تیم ملی نبود به احتمال زیاد خط خواهد خورد و رضاییان با انتخاب یک تیم خارجی بار دیگر در لیست کی‌روش قرار خواهد گرفت.

نظر شما