سوفیانوس:

تورهای بابلسر و بندرترکمن با موفقیت برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۱:۵۹
کد خبر: ۷۶۴۴۷۹
نماینده فدراسیون جهانی والیبال گفت: امیدوارم تورجهانی بندر انزلی را مانند دو تورنمنت قبلی با موفقیت برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نیکوس سوفیانوس پس از ورود به استان در جلسه با مجید فاتحی معاونت فرهنگی و ورزشی منطقه آزاد انزلی و امیر کاظمی رئیس کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال استان گیلان، با بیان اینکه دو تورنمنت قبلی را با موفقیت برگزار کردیم، بیان کرد: امروز از محل برگزاری زمین ساحلی بازدید می کنم و طبق عکس هایی که دیدم، تورجهانی تک ستاره در استادیوم مختص ورزش های ساحلی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: رشته والیبال ساحلی به توریست مرتبط بوده، امیدواریم توسعه والیبال ساحلی نیز بخشی از هدف های منطقه آزاد انزلی باشد.

نماینده فدراسیون جهانی والیبال با اعلام اینکه منطقه آزاد انزلی ظرفیت برگزاری تورجهانی با سطح های بالاتری را دارد، ادامه داد: این تورجهانی پایه و اساس تورهای جهانی بوده، میزبان ها در اولین دوره اشکالات خود را رفع می کنند و در سال آینده سطح های بالاتری از تورجهانی را برگزار می کنند.

وی افزود: تورهای جهانی والیبال ساحلی، امتیازات آن برای حضور در المپیک به حساب می آید و این مهم بسیار حائز اهمیت بوده است‌.

سوفیانوس در پایان متذکر شد: در طول یک هفته با همکاری منطقه آزاد انزلی قصد داریم تورجهانی تک ستاره را به بهترین نحو برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز