با حضور اسبقیان و منتقمی؛

مراسم معارفه رئیس فدراسیون گلف برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۰:۵۵
کد خبر: ۷۶۴۵۲۶
مراسم معارفه رئیس فدراسیون گلف برگزار شد
مراسم معارفه رئیس فدراسیون گلف با حضور سرپرست این فدراسیون و رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف روز چهارشنبه 18مهرماه در هتل المپیک برگزار شد و حمید عزیزی با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون گلف انتخاب شد.

مراسم تودیع بهروز منتقمی و معارفه حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف امروز یکشنبه 22 مهر ماه با حضور سیدمحمدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بهروز منتقمی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به زیزی از حضور نیروی جوان و باانگیزه در فدراسیون گلف ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: توانمندی در پیاده سازی برنامه های پیش رو را در عزیزی می‌بینم.

وی همچنین برگزاری آبرومندانه مجمع و انتخابات سالم فدراسیون گلف را حاصل کار جمعی خواند و از تلاشهای کیکاووس سعیدی رییس اسبق فدراسیون گلف تقدیر کرد.

در ادامه سیدمحمدشروین اسبقیان از جامعه شریف گلف تشکر کرد و از زحمات سعیدی رییس اسبق فدراسیون گلف قدردانی کرد و ضمن خیر مقدم به حمید عزیزی نسبت به حضور ایشان در فدراسیون گلف اظهار امیدواری کرد.

رئیس فدراسیون گلف نیز در ادامه تصریح کرد: از زحمات بهروز منتقمی قدردانی می کنم و از ایشان درخواست می‌کنم که در ادامه مدیریت، فدراسیون گلف را از تجربیات خود بهره مند نمایند و با کمک همه دوستان بتوانیم از همه ظرفیت های ممکن به نحو احسن استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در پایان این مراسم حکم ریاست حمید عزیزی در فدراسیون گلف را که وزیر ورزش و جوانان ابلاغ کرده بود، قرائت کرد.

نظر شما