سعید عزیزیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بیرانوند ستاره بی‌چون و چرای مسابقه رفت بود/ موضوع پرسپولیس بحث ملی به شمار می‌رود/ دیدار با السد مهمترین بازی چند سال اخیر است

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۵:۰۱:۲۳
کد خبر: ۷۶۴۵۶۴
بیرانوند ستاره بی‌چون و چرای مسابقه رفت بود/ موضوع پرسپولیس بحث ملی به شمار می‌رود/ دیدار با السد مهمترین بازی چند سال اخیر است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر بنده مهمترین بازی سرخپوشان پایتخت در چند سال اخیر همین بازی برگشت مقابل السد در تهران است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید عزیزیان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برد و پرسپولیس در بازی رفت توانست السد را شکست بدهد.

وی افزود: نباید فکر کنیم کار تمام شده، بنده به شخصه معتقدم بازی برگشت سخت تر از بازی رفت می تواند باشد، اگر نگاهی به بازی رفت داشته باشیم، خواهیم دید بیرانوند ستاره بی چون و چرای بازی بود و پرسپولیس روی ضد حمله به گل برتری دست پیدا کرد. مهمترین بازی سرخپوشان پایتخت در چند سال اخیر همین بازی برگشت مقابل السد در تهران است و در این دیدار ما ابتدا باید به فکر گل نخوردن باشیم و گل هم که زدیم چه بهتر. من مطمئن هستم برانکو برای این بازی تدابیر خاص خود را دارد و بازیکنان باید با تمرکز کافی برنامه های برانکو را در زمینه پیاده  کنند.

دروازه بان پیشین پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: موضوع پرسپولیس الان بحث ملی است، برای ما هیچ فرقی نمی کند که چه تیمی از ایران به این مرحله صعود کرده باشد چه استقلال باشد و چه پرسپولیس هواداران به خاطر نام ایران ورزشگاه را پر می کنند و همه دوست دارند نماینده کشورمان بتواند نام ایران را سربلند کند و در این راه باید از پرسپولیس حمایت کنیم.

عزیزیان در بخش دیگری از صحبت هایش درباره بازی جام حذفی پرسپولیس مقابل نود ارومیه اظهار داشت: این بازی تمرین بسیار خوبی برای پرسپولیس است البته این به این معنا نیست که تیم نود را به خواهیم دست‌کم بگیریم این تیم در لیگ یک تیم های مدعی را متوقف کرده و چند تیم را برده است.

مربی تیم پرسپولیس پاکدشت در بخش پایانی صحبت‌هایش پیرامون آخرین وضعیت تیم فعلی اش تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و سعی می کنیم بهترین نتایج را با بازیکنان با تجربه ای مانند هادی شکوری، فشنگچی، حسین فاضل و محسن زاده در کنار جوانان جویای نام کسب کنیم و روند کلی تیم روند رو به رشدی است و ما حرف های بیشتری برای گفتن در آینده خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز