با حضور شعبانی بهار و دهخدا؛

جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های تیروکمان و دانشجویان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۷:۴۶
کد خبر: ۷۶۵۲۱۵
جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های تیروکمان و دانشجویان برگزار شد
نشست مشترک روسای فدراسیون‌های تیروکمان و ورزش‌های دانشجویی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به منظور انجام هماهنگی لازم درخصوص اعزام تیم تیروکمان دانشجویان به سی امین دوره مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان، محمدرضا دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان به همراه بشیریان دبیرکل، کریمی مسئول کمیته فنی مسابقات، مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون دانشگاهی و نجار مدیر تیم های ملی فدراسیون تیرو کمان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست دهخدا ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: تیروکمان برای اولین بار از این دوره جزو رشته های ثابت یونیورسیاد شده است. به همین منظور قصد داریم با حمایت فدراسیون، کمانداران دانشجو را هم به این رقابتها اعزام کنیم تا اینگونه زمینه توجه بیشتر دانشجویان به این رشته فراهم گردد.

در ادامه شعبانی ضمن تشکر از تصمیم فدراسیون دانشگاهی برای حضور تیم ملی تیروکمان دانشجویان برای شرکت در یونیورسیاد گفت: فدراسیون آمادگی خود را در حمایت از تیم دانشجویان اعلام می دارد و امیدوارم با همکاری دو فدراسیون یک تیم منسجم به این رقابت ها اعزام شود و بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

در این نشست درخصوص اردوهای آمادگی وتعداد نفرات اعزامی به یونیورسیاد تابستانی دانشجویان و کادر فنی  بحث و مقرر شد در مسابقات اوپن فدراسیون که آخر هفته برگزار می شود، دانشجویان شرکت کننده شناسایی و آذرماه مسابقات انتخابی دانشجویان برگزار شود.

سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۱۲ لغایت ۲۳ تیرماه ماه سال آینده در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز