مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

حضور دکتر سلطانی‌فر در پیست بین‌المللی دیزین به تسریع در روند تکمیل این پروژه کمک می‌کند

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۸:۳۷
کد خبر: ۷۶۵۲۵۱
حضور دکتر سلطانی‌فر در پیست بین‌المللی دیزین به تسریع در روند تکمیل این پروژه کمک می‌کند
مدیرکل ورزش و جوانان البرز تاکید کرد که حضور وزیر ورزش و جوانان به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به روند برطرف شدن اشکالات و به موقع رسیدن پیست اسکی به فصل مسابقات کمک می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر غفرانی در حاشیه بازدید میدانی دکتر مسعود سلطانی فر از پیست اسکی بین المللی دیزین به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: پیست دیزین یک پیست بین المللی است که در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار گرفته و با توجه به اشکالاتی که در چند خط وجود دارد باید به موقع آماده و به فدراسیون اسکی تحویل داده شود تا در فصل سرما بتواند برنامه های خود را به مرحله عمل برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: شرایط کار کردن در این پیست با توجه به شرایط. اقلیمی که یک ساعت می توان کار کرد و ساعت دیگر نمی توان، باید ویژه مورد توجه قرار گیرد به همین دلیل زمان اهمیت زیادی دارد و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هم در حال تلاش است تا اشکالات را سریعتر برطرف کند.

غفرانی حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی  را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این بازدید به روند برطرف شدن اشکالات و به موقع رسیدن پیست اسکی به فصل مسابقات کمک می کند.

وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با آمادگی کامل در فرایند برطرف شدن اشکالات این پیست همراهی لازم را انجام خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز