چهل سال ورزش، چهل سال افتخار؛

سلیمانی: ورزش در فضای بسیار مناسبی در حال رشد و توسعه است

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۶:۰۰:۱۳
کد خبر: ۷۶۵۴۴۰
سلیمانی: ورزش در فضای بسیار مناسبی در حال رشد و توسعه است
رییس فدراسیون اسکواش، گفت: با مدیریت خوب صالحی امیری در کمیته ملی المپیک و دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان بسیاری از مشکلات حل شد و ورزش در فضای بسیار مناسبی در حال رشد و توسعه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلیمانی، رییس فدراسیون اسکواش درباره شعار هفته تربیت بدنی امسال با عنوان چهل سال ورزش و چهل سال افتخار، در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: از زمانی که وزارت ورزش و جوانان جایگزین تربیت بدنی شد قدرت به حوزه ورزش آمد و ادغام وزارت ورزش و سازمان جوانان سبب شد این ارگان با برنامه ریزی مناسب‌تری در حوزه ورزش اقدام کند.

وی ادامه داد: از نخستین وزیر ورزش تا دکتر سلطانی‌فر همگی به دنبال ایجاد فضای آرامش در ورزش هستند و یکی از بهترین افتخاری که در یک سال اخیر رخ داد همکاری دو ارگان مهم ورزشی است. در سال‌های گذشته کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با مشکلات بسیاری مواجه بودند اما با مدیریت خوب صالحی امیری در کمیته ملی المپیک و دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان بسیاری از مشکلات حل شد و ورزش در فضای بسیار مناسبی در حال رشد و توسعه است.

سلیمانی، گفت: ورزش ایران اکنون در رویدادهای مختلف ورزشی در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارند و فدراسیون‌هایی همانند اسکواش اکنون به رشد و توسعه‌ای رسیدند که از مدعیان و قدرت‌های آسیا هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز