عضو فراکسیون ورزش در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را به فال نیک می‌گیریم/ در همه عرصه‌های ورزشی پیشرفت خوبی داشتیم

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۵:۵۴:۳۴
کد خبر: ۷۶۵۴۹۱
حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را به فال نیک می‌گیریم/ در همه عرصه‌های ورزشی پیشرفت خوبی داشتیم
محمد اسماعیل سعیدی گفت: اگر روند کلی حرکت ورزشمان را در نظر بگیریم در چهار دهه گذشته در تمامی عرصه ها پیشرفت و توسعه بسیار خوبی داشتیم .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی پیرامون هفته تربیت بدنی و شعار این هفته با نام چهل سال ورزش - چهل سال افتخار به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه اگر روند کلی حرکت ورزشمان را در نظر بگیریم در چهار دهه گذشته تمامی عرصه ها پیشرفت و توسعه بسیار خوبی داشتیم.

وی در ادامه افزود :از نظر امکانات ما در حال حاضر در اکثر شهرستان ها و مراکز استان ها ورزشگاه ها و سالنهای سرپوشیده متعددی را برای ورزش جوانان داریم، ضمن اینکه در ورزش قهرمانی نیز گام‌های بسیار بلندی برداشته شده و نتایج ملی پوشان ایران در بازی های آسیایی و پاراآسیایی دلیلی بر این مدعا است.

بخش دیگری از صحبت‌های عضو فراکسیون ورزش پیرامون ورزش همگانی بود او در ادامه در این باره اظهار داشت: ورزش همگانی در کشور ما رشد قابل توجهی داشته وهمین که شهرداری ها امروز در ورزش بخشی از کار را به دست گرفته اند خودش می تواند یک دستاورد بسیار مهم باشد.

سعیدی در پایان درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی دربازی شب گذشته خاطرنشان کرد: حضور بانوان در ورزشگاهها را به فال نیک می گیریم،خوشبختانه مشکل خاصی بوجو نیامد و وزارت ورزش و نیروی انتظامی آنچه را که باید لحاظ می شدبه خوبی رعایت کردند و با همین روال می توان به ادامه این روند خوشبین بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز