فرشاد پیوس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق زیبایی بود/ اقدام وزارت ورزش درخصوص اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان شایسته است

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۰:۴۸
کد خبر: ۷۶۵۷۰۵
حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق زیبایی بود/ اقدام وزارت ورزش درخصوص اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان شایسته است
کایپتان سابق تیم پرسپولیس گفت: ورزش نسبت به گذشته افتخارات بسیاری کسب کرد و رسیدن کاروان ورزشی پاراآسیایی ایران به رتبه سوم نشان از رشد و پیشرفت کشورمان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرشاد پیوس، پیشکسوت فوتبال ایران درباره حضور بانوان در دیدار ایران و بولیوی در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: حضور بانوان اقدام شایسته‌ای بود که توسط مسئولان ورزشی انجام شد. اتفاق زیبایی بود که توسط وزارت ورزش و جوانان شکل گرفت و بعد از 40 سال بانوان توانستند با حضور در ورزشگاه از نزدیک تیم ملی کشورمان را تشویق کنند.

وی ادامه داد: تعدادی تماشاگر انگشت شمار باعث می‌شدند که در ورزشگاه‌ها به فحاشی بپردازند اما با حضور بانوان آنها مراعات می‌کنند و فوتبال ایران به سمت پاکی پیش می‌رود. امیدواریم این اقدام شایسته ادامه داشته باشد و در شهرستان‌ها هم بانوان بتوانند از نزدیک مسابقات را تماشا کنند.

پیوس درباره شعار امسال هفته تربیت بدنی مبنی بر چهل سال ورزش، چهل سال افتخار ، گفت: ورزش نسبت به گذشته افتخارات بسیاری کسب کرد و رسیدن کاروان ورزشی پاراآسیایی ایران به رتبه سوم نشان از رشد و پیشرفت کشورمان است. ایزدیار در این رقابت‌ها توانست 6 مدال طلا کسب کند و به پدیده این رقابت‌ها تبدیل شود. 

وی ادامه داد: همه وزیران وزارت ورزش و جوانان تاثیرگذار بودند اما دکتر سلطانی‌فر در این چند سال گذشته توانست تحول خوبی را ایجاد کند و در ورزش به  افتخارات بسیاری برسیم. سلطانی‌فر نسبت به سایر وزرا فعال‌تر و پیگیر‌تر است و کادر خوبی دارد که امیدواریم این روند موفقیت ادامه داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: در فوتبال شاید همه بر این عقیده باشند که نتوانستیم به مقام خاصی برسیم اما در درخشش تیم ملی ایران در جام جهانی را فراموش نکنیم. در جام ملت‌های آسیا هم می‌توانیم به عنوان قهرمانی برسیم.

پیوس در پایان درباره اقدام وزارت ورزش و جوانان در خصوص مدیران بازنشسته، گفت: اقدام بسیار خوبی است که به مرحله اجرا رسیده و اکنون برای 4 فدراسیون سرپرست معرفی شده است. باید کارها را به جوانان داد و افراد با تجربه درکنار جوانان ورزش کشور را به پویایی و توسعه برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز