چهل سال ورزش، چهل سال افتخار؛

علی‌نژاد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هیچ حوزه‌ای به اندازه ورزش توفیق نداشته‌ایم

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۵۸۵۴
رئیس فدراسیون ووشو گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هیچ حوزه‌ای به اندازه ورزش توفیق نداشته‌ایم و این پیشرفت به خاطر تلاش وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌های ورزشی و ورزشکاران بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی علی‌نژاد، رئیس فدراسیون ووشو در مورد نامگذاری هفته تربیت بدنی به (40 سال ورزش، 40 سال افتخار) به خبرنگار برنا گفت: قطعا هر موفقیت و شکستی دلایل خاص خودش را دارد. هیچ شکست و پیروزی بدون دلیل به وجود نمی آید. اگر به سیر رشد ورزش در این 40 سال توجه کنیم به وضوح رشد چشم‌ گیر ورزش ایران را در همه رشته ها شاهد خواهیم دید.

وی افزود: رشدی که در به وجود آمدن آن  به نوعی همه سهیم هستند. وقتی به صورت نرمال به همه حوزه‌ها نگاه کنیم تنها حوزه‌ای که واقعا پیشرفت خوبی داشته همان حوزه ورزش است. پیشرفتی که حاصل تلاش وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌های ورزشی  و ورزشکاران بوده است.

علی‌نژاد اضافه کرد: ما در هیچ یک از حوزه‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی به اندازه ورزش توفیق نداشته ایم. عملکرد ورزشکاران در بازی‌های آسیایی جاکارتا و پاراآسیایی و کسب عنوان سومی نشان از پیشرفت و رشد بینظیر ورزش دارد.

رئیس فدراسیون ووشو در پایان خاطرنشان کرد: ورزش چه برای سلامت جسم و چه سلامت روح اهمیت بسیاری دارد. خوشحالم که جامعه ما حداقل در بخش قهرمان پروری در این مدت 40 ساله توانسته است توفیقات خوبی را به دست بیاورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز