امروز صورت گرفت؛

دیدار تاج و کانون مربیان ایران با وزیر ورزش و جوانان

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۴:۴۶
کد خبر: ۷۶۵۸۷۵
دیدار تاج و کانون مربیان ایران با وزیر ورزش و جوانان
اعضای کانون مربیان فوتبال ایران امروز با دکتر سلطانی‌فر دیدار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تاج رییس فدراسیون و اعضای کانون مربیان امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.

یاوری: همین که اقای سلطانی فر  تمام اعضا را به اسم می شناسد و به برنامه های کانون اهمیت می دهد نشانه بسیار خوبی است، از  وزیر می‌خواهیم کانون و تجربه های اعضای آن را بازوی فکری خود بداند.

بهمن فروتن گفت: مربیان نباید در ورزش و فوتبال کشور غریبه باشند خوشحالم که در دوره جدید وزارتخانه کانون و مربیان را به رسمیت می شناسد و اینجا خانه ماست ، ما منتقد دلسوز فدراسیون هستیم و خوشحالم اینجا گوش شنوایی هست.

نادر فریاد شیران: مسعود سلطانی فر فوتبال را می شناسد و می فهمد و این موضوع مربوط به امروز نیست، فدراسیون فوتبال بایستی کانون و اعضای آن را از خود بداند و به انتقادات آنها توجه کند

حسین فرکی: از وزیر ورزش و جوانان می خواهم باشگاه های ریشه دار را احیا کند امروز تیم های سازنده پاس و نفت کجا هستند ، تقاضای من اینه که زمینه ای ایجاد کنید تا فوتبال کشور از تجربه ما بهره مند شود.

مظلومی: مربیان و بزرگان ذخایر فوتبال ایران هستند الان ارتباط بهتری را برای حمایت از تیم های ملی و ساختار فوتبال نیاز داریم وزیر برای فوتبال وقت می گذارد و این موضوع مهمی است.

نکیسا: فدراسیون فوتبال با حضور اقای تاج به جوانان اهمیت داد و سیاست خوبی را در پیش گرفته است زمینه حضور مربیان جوان را ایجاد کرده است و خوشحالم وزارت ورزش و جوانان به المپیاد ها و پرورش نوجوانان و جوانان اهمیت می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز