محمدمهدی تندگویان:

ورزش و جوانان از هم جدا نیستند/ مدیریت استفاده صحیح از منابع انسانی اهمیت بسیار زیادی دارد

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۴:۳۷
کد خبر: ۷۶۶۰۹۳
ورزش و جوانان از هم جدا نیستند/ مدیریت استفاده صحیح از منابع انسانی اهمیت بسیار زیادی دارد
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در سفر استانی خود به آذربایجان غربی با حضور در اداره کل ورزش و حوانان این استان در مراسم آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدمهدی تندگویان در آغاز این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته تربیت بدنی گفت: هرگز سابقه نداشته در یک سال مقام معظم رهبری اینقدر پیام تبریک برای موفقیت های ورزشی صادر کنند. ایشان حتی پس از عدم موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی به دلیل انجام بازی های جانانه و قدرتمندانه به این تیم تبریک گفتند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در اهمیت حوزه جوانان هم همین بس که رهبری در تمام سخنرانی های خود به موضوع جوان به طور ویژه اشاره می کند و می گوید باید به آنها اعتماد شود. جالب است خودشان هم پیشقدم شده اند و در حوزه های زیر نظرشان مثل ائمه جمعه سراسر کشور جوانگرایی را آغاز کرده اند.

وی افزود: ورزش و جوانان از هم جدا نیستند و وزارتخانه در خدمت هر دو قشر است. چه راهی ارزان تر و سالم تر از ورزش برای جلوگیری از انحرافات اخلاقی و مشکلات جسمی حرکتی جوانان وجود دارد؟ وزارت ورزش و جوانان به دلیل تغییر و تحولات زیاد ثبات لازم را نداشته ولی در دو سال اخیر به یک آرامش نسبی رسیده است.

تندگویان در پایان گفت: برای نجات آینده این کشور راهی جز اعتماد به جوانان و باید آنان را به کار بگیریم. خداوند خیر و شر را کنار هم قرار داده و این ما هستیم که انتخاب می کنیم. مشکل اصلی این مملکت پول و بودجه نیست بلکه مدیریت استفاده صحیح از منابع انسانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز