علیرضا امامی‌فر:

شناخت خوبی از ذوب‌آهن داریم/ پیشرفت سپیدرود قابل‌لمس است

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۲۷:۳۰
کد خبر: ۷۶۶۱۷۳
شناخت خوبی از ذوب‌آهن داریم/ پیشرفت سپیدرود قابل‌لمس است
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت از پیشرفت بازیکنان این تیم ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا امامی فر در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: پس از برگزاری سه دیدار خارج از خانه این بار در خانه و در شرایط بهتری مقابل ذوب‌آهن بازی داریم.

وی بابیان اینکه کادر فنی سپیدرود بر اساس آمار و ارقام تیم ذوب‌آهن، تمرینات سپیدرود را طراحی کرده گفت: بعد از تعطیلات لیگ روی نقاط ضعفمان از نظر بدنی و روحی کار کردیم و آمار و ارقام خوبی از تیم خودمان و ذوب‌آهن استخراج و کردیم.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه کار سختی تا پایان لیگ در پیش دارند، گفت: بازیکنان در دو ماه گذشته تمرینات خوبی انجام داده‌اند و هم‌قسم شده‌اند که شرایط تیم سپیدرود را بهبود ببخشند، از نوع عملکرد بازیکنان در تمرین رضایت کامل داریم و پیشرفت تیم قابل‌لمس است.

امامی فر با اشاره به مصدومان سپیدرود افزود: فردوسی، شنانی، عزتی، شریفی و یعقوب کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و علی عباسی دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته است.

وی با اذعان به اینکه به آینده امیدوار هستیم تصریح کرد: با حمایت پرشور هواداران که مالکان اصلی سپیدرود هستند بازی‌های خوبی ارائه خواهیم داد.

مربی سپیدرود با اشاره به عدم گلزنی خط حمله تیم بیان کرد: بر اساس موجودیت تیم هدف‌گذاری انجام دادیم، تمرینات اختصاصی در خط حمله و ترکیبی انجام داده‌ایم، در حال پیاده‌سازی تفکر کاملاً حرفه‌ای در تیم هستیم که نیاز به زمان دارد و با توجه به شرایط موجود پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز