رضا مهاجری:

ماشین‌سازی باید در جایگاه واقعی خود بایستد/ هواداران از تیم حمایت کنند

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۲:۵۲
کد خبر: ۷۶۶۱۸۳
ماشین‌سازی باید در جایگاه واقعی خود بایستد/ هواداران از تیم حمایت کنند
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی معتقد است هنوز بازیکنانش نتوانسته‌اند به صورت کامل انتظاراتش را برآورده کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم به امید خدا راهی را که شروع کردیم با قدرت ادامه دهیم. از موقعی که به مجموعه اضافه شدم، اتفاقات خوبی برای من رخ داد. بازیکنان دارای انگیزه زیادی هستند که اگر بخواهند فعل خواستن را صرف کنند، می‌توانیم در بازی‌های خود برنده شویم. هنوز انتظارات کادرفنی به صورت کامل برطرف نشده اما بازیکنان باغیرت بازی کرده‌اند و حاصل آن دو پیروزی و یک تساوی بوده است. امیدوارم در آینده بتوانیم به رتبه‌ای که در شان ما است، برسیم. ماشین سازی قدمت زیادی در فوتبال دارد و امیدوارم هواداران دست به دست هم دهند که هر دو تیم بزرگ تبریزی، موفق شوند و امیدوارم در بازی فردا، سنگ تمام بگذارند.

مهاجری خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات فیروز کریمی تشکر کنم، چرا که در ابتدای فصل، این تیم بلاتکلیف بود و همین موضوع، بیشترین ضربه را به ماشین سازی زد. خداراشکر بازیکنان را به خودباوری رساندیم و در آینده نه چندان دور، بازی ها و اسم های خیلی خوبی از این تیم خواهید شنید.  من به دنبال کسب رتبه خاصی نیستم و تا جایی که ممکن است، برای قرار گرفتن در جایگاه های بهتر، می جنگیم و ما چه در داخل خانه و چه خارج از خانه، به دنبال پیروزی هستیم؛ هرچند که هر بازی، استراتژی خاص خودش را دارد و امیدوارم فردا هم بتوانیم با حمایت هواداران، برد شیرینی را تقدیم مردم کنیم.

وی در انتها گفت: این تیم از کمبود بازیکن رنج می برد و خدایی نکرده اگر بازیکنی مصدوم یا محروم شود، دچار مشکل می شویم از همین رو، سعی می کنیم جوانان را نیز وارد تیم کنیم؛ هرچند که قطعا نیاز به تقویت تیم داریم.  پیمان بابایی و مهدی زاده را در این بازی به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

نظر شما