رضا زارعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزش ایران در ۴۰ سال گذشته تحول بزرگی داشته است/ به قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ورزش خوش‌بین هستم

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۶۲۰۸
ورزش ایران در ۴۰ سال گذشته تحول بزرگی داشته است/ به قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ورزش خوش‌بین هستم
رئیس فدراسیون کوه‌نوردی گفت: قطعا در این 40 سال نه تنها ورزش ایران بلکه ورزش دنیا تحول زیادی را شاهد بوده است. ورزش ایران نیز به واسطه مراوده بین المللی خوبی که در دنیا دارد رشد خوبی را سپری کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا زارعی، رئیس فدراسیون کوه نوردی در مورد نامگذاری هفته تربیت بدنی به (40 سال ورزش، 40 سال افتخار) به خبرنگار برنا گفت: قطعا در این 40 سال نه تنها ورزش ایران بلکه ورزش دنیا تحول زیادی را شاهد بوده است. ورزش ایران نیز به واسطه مراوده بین المللی خوبی که در دنیا دارد رشد خوبی را سپری کرده است.

وی افزود: برای مثال ما در کوهنوردی پیشرفت چشمگیری داشتیم. در چند سال اخیر تغییرات زیادی در رشته ما رخ داده است.  رشته ای که در زمینه قهرمانی و هم همگانی فعالیت گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

زارعی پیرامون اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در وزارت ورزش تصریح کرد: بستگی دارد به این جریان از چه زاویه‌ای نگاه کنیم. وقتی به جای بازنشسته‌ها نیروی جوان جایگزین شود قطعا اتفاق خوبی برای رده سنی جوان رخ می‌دهد. جوان هایی که نتوانستند در ارتباط با رشته تحصیلی خود شغل مناسبی پیدا کنند دارای شغل می‌شوند و می‌توانند برای آینده کسب تجربه کنند و علاوه بر این با انگیزه بیشتری کار می‌کنند.

وی ادامه داد: اما در اتباط با بازنشسته‌ها نیز باید توجه کنیم با اجرای این قانوان ما رسما برخی از مسئولین را که سال‌ها در این زمینه تجربه کسب کردند را از عرصه ورزش جدا می‌کنیم درحالی که می‌توانند در اداره و برنامه ریزی برای پیشرفت ورزش کمک حال جامعه ورزش باشند. به اعتقاد من در مجموع می‌توان به این قانون خوش بین بود به شرطی که برای بازنشستگان هم شغلی مناسب در نظر بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز