محمد محمودی شاه نشین:

همه تیم پرسپولیس را مثل تیم ملی می‌دانند و تشویق می‌کنند/ یکی از علل صعود ایران در بازی‌های پاراآسیایی حضور مدال‌های متعدد بانوان بود

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۰:۰۳
کد خبر: ۷۶۶۲۲۴
همه  تیم پرسپولیس را مثل تیم ملی می‌دانند و تشویق می‌کنند/ یکی از علل صعود ایران در بازی‌های پاراآسیایی حضور مدال‌های متعدد بانوان بود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص مرحله نیمه نهایی جام قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیس در این مرحله گفت: حتی کسانی که در این خصوص با یکدیگر کُری دارند نیز کُری ها را کنار گذاشته و به یک وفاق و همدلی می‌رسند و به حمایت از تیم ایرانی برمی خیزند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: امسال با تلاش همه ورزشکاران، مدیران ورزشی کشور و برنامه‌ریزی و همت وزارت ورزش و جوانان توانستیم در پارالمپیک آسیایی از رتبه چهارم به سوم ارتقا پیدا کنیم و همچنین افزایش مدال ها را که برای اولین بار به این تعداد رسیده شاهد باشیم و از این بابت خدا را شاکریم و از همه دست اندرکاران و تلاشگران ورزش کشور تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: بازی‌های پاراآسیایی اندونزی حاشیه ای نداشت که از این بابت به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان، مسئولان ورزش، ورزشکاران و همه دست اندرکاران که این بستر را فراهم کردند تا جانبازان و معلولین عزیز با آرامش کامل، فقط به افتخار آفرینی تمرکز کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد همچنین درخصوص افتخار آفرینی بانوان کشورمان در بازی های پاراآسیایی اندونزی گفت: یکی از علل صعود یک پله ای ایران در جدول رده بندی بازی ها، حضور موفق بانوان ایرانی و مدال های متعددی بود که این عزیزان کسب کردند. بانوان ایران در مسابقات پاراآسیایی اندونزی با همت و غیرت ظاهر شدند و نتایج درخشانی کسب کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بازدید امروز خود از اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات مجارستان خبر داد و گفت: چهار نفر از شهرستان های حوزه استحفاظی بنده در این اردو به سر می بردند که با همراهی مسئولان ورزشی استان تهران به محل اردو در خانه کشتی تهران رفتیم و بازدیدی داشتیم. اردو بسیار خوب و منظم بود که از این بابت نیز از مسئولان کشتی تشکر می‌کنم و امیدوارم همچون همیشه این تیم های کشتی نیز برای کشور افتخار کسب کنند.

محمودی شاه نشین درخصوص مرحله نیمه نهایی جام قهرمانان آسیا و حضور تیم پرسپولیس در این مرحله نیز گفت: قطعاً مردم ایران و هواداران فوتبال، در این مراحل قرمز و آبی نمی‌شناسند. چه استقلالی و چه پرسپولیسی همه در کنار هم از تیم پرسپولیس که نماینده ایران است حمایت خواهند کرد.

وی ادامه داد: درگذشته بارها این اتفاقات رقم خورده و هر زمان که استقلال بازی بین المللی داشته آقای پروین و پیشکسوتان پرسپولیس به حمایت از تیم استقلال آمدند و هرگاه پرسپولیس در عرصه بین المللی رقابت داشته، پیشکسوتان استقلال مثل مرحوم حجازی و مرحوم پورحیدری به حمایت برخاستند. امروز هم که این بزرگان در جمع ما نیستند قطعا پیشکسوتان استقلال به حمایت از پرسپولیس می پردازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حتی کسانی که در این خصوص با یکدیگر کُری دارند کُری ها را کنار گذاشته و به یک وفاق و همدلی می‌رسند و به حمایت از تیم ایرانی برمی خیزند. قطعاً ایران به صورت یک دست، تیم پرسپولیس را مثل تیم ملی می داند و تشویق می کند.

نظر شما