با حضور ژاله فرامرزیان؛

سالن ورزشی چندمنظوره شهر جدید سهند شهرستان اسکو افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۴:۵۲
کد خبر: ۷۶۶۲۲۶
سالن ورزشی چندمنظوره شهر جدید سهند شهرستان اسکو افتتاح شد
با حضور ژاله فرامرزیان سالن ورزشی چندمنظوره شهر جدید سهند شهرستان اسکو افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سالن ورزشی چند منظوره شهر جدید سهند شهرستان اسکو با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، ایوب بهتاج مدیرکل اداره ورزش و جوانان و محمد زاده فرماندار شهرستان اسکو امروز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

محمدزاده فرماندار شهرستان اسکو گفت: ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، سرانه فضای ورزشی شهرستان اسکو در مقایسه با میانگین استانی کمتر است که تقاضای افزایش این سرانه را داریم. گام‌های موثر در زمینه ایجاد زیرساخت‌های ورزشی را ستودنی ولی ناکافی دانست.

در ادامه فرامرزیان معاون توسعه مدیریت ورزش و جوانان در مراسم افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهرجدید سهند با اشاره به فعالیت‌های این وزارتخانه، گفت: تحقق ورزش رایگان برای مردم، دلخواه وزارت ورزش و جوانان است. ما برای تامین زیر ساخت‌ها و تجهیزات و اسباب ورزشی، کمبود منابع داریم و تامین این نقص از عهده پتانسیل‌های فعلی دولت خارج است. می توانیم برای تامین این منابع از شهرداری ها و بنگاه‌های اقتصادی محلی استفاده کنیم. برای اینکه بتوانیم از اماکن ورزشی استفاده کنیم، باید از منابع درست استفاده کنیم و اماکن ورزشی خیرساز را توسعه دهیم. از مدیران کل استان‌ها انتظار داریم از ظرفیت‌های قانونی موجود مانند ماده 27 استفاده بهینه شود و از مساعدت و همکاری خیرهای فعال در این زمینه و مدیران صنایع برای کمک به توسعه ورزش استفاده کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه سفر به استان آذربایجان شرقی و افتتاح سالن چند منظوره شهرجدید سهند شهرستان اسکو از مدیرعامل شرکت پیمانکاری استیل رادیه آذربایجان مجری طرح این سالن ورزشی تجلیل کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز