فرشاد پیوس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند السد را فلج کند/ قطری‌ها در دفاع ضعیف هستند

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۶:۳۰:۰۴
کد خبر: ۷۶۶۴۱۹
پرسپولیس می‌تواند السد را فلج کند/ قطری‌ها در دفاع ضعیف هستند
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: ضد حمله‌ های مهاجمان پرسپولیس می‌تواند سرخپوشان را در این دیدار به گل برساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد پیوس، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار سرخپوشان مقابل السد در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: پرسپولیس با بردی که در خانه السد به دست آورد، فقط 50 درصد از راه را رفته و مهم‌ترین بازی سرخپوشان در دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی است.

وی ادامه داد: مطمئن هستم هواداران اول آبان ورزشگاه آزادی را پر می‌کنند و با حمایت همه جانبه خود می‌توانند انرژی بسیاری به تیم بدهند. قرمزها با حمایت هواداران پرشور پرسپولیس همانند دیدار با الدحیل، السد را هم در ورزشگاه آزادی شکست خواهند داد.

پیوس با تاکید بر اینکه پرسپولیس بازی بسیار مهمی با السد دارد، افزود: سرخپوشان می‌توانند از ضدحمله استفاده کنند. سرعت‌ منشا و علیپور به درد ما می‌خورد. السد در دفاع بسیار ضعیف است و ضد حمله‌های مهاجمان پرسپولیس می‌تواند سرخپوشان را در این دیدار به گل برسانند.

وی با بیان اینکه دروازه‌بان السد ضعف‌های بسیاری دارد، گفت: برانکو می‌تواند از رفت و برگشت‌های موفق عالیشاه استفاده کند. رسن هم اگر به آمادگی کامل برسد در کنار کامیابی‌نیا در وسط زمین به پرسپولیس کمک کند. سیدجلال حسینی به عنوان رهبر در این تیم کمک‌های بسیاری به تیم می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز