مسعود حجی‌زواره در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کسب مقام هفتمی در آرژانتین را باید به فال نیک گرفت/ تکواندوکاران در المپیک جوانان کار بزرگی انجام دادند

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۶:۰۲:۳۶
کد خبر: ۷۶۶۴۳۳
کسب مقام هفتمی در آرژانتین را باید به فال نیک گرفت/ تکواندوکاران در المپیک جوانان کار بزرگی انجام دادند
ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران گفت: این ورزشکاران سرمایه‌های بزرگی برای کشور محسوب می‌شوند که قطعا در آینده نزدیک بازهم می‌توانند افتخارآفرینی کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کاروان ورزشی ایران در سومین دوره المپیک جوانان که در آرژانتین برگزار شد توانست با کسب هفت مدال طلا رکورد بسیار خوبی از خود به جا بگذارد و تاریخ‌سازی کند و بالاتر از کشورهایی مثل آمریکا در رده هفتم قرار بگیرد. یکی از رشته‌هایی که در این مسابقات نمایش بسیار خوبی داشت تکواندو بود که طلایی‌ترین رشته ما در آرژانتین لقب گرفت.

مسعود حجی‌زواره تکواندوکار سابق تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد کاروان ایران در سومین دوره المپیک جوانان و همچنین مدال‌آوری تکواندو در این مسابقات صحبت کرد.

حجی‌زواره با اشاره به نمایش خوب کاروان ایران در این مسابقات اظهار داشت: نتایجی که در آرژانتین توسط ورزشکاران ما به دست آمد اتفاق تاریخی برای ورزش ایران محسوب می‌شود که کسب جایگاه هفتمی این مسابقات را به فال نیک گرفت. نباید راحت از این موضوع رد شویم و کارشناسان ورزشی ما باید عملکرد کاروان ایران را به خوبی مورد تحلیل قرار دهند. با توجه به فرصت کم باقی مانده تا المپیک توکیو ما باید برنامه‌ریزی اساسی برای المپیک 2024 کنیم که این سرمایه‌ها بتوانند در آن مسابقات همین نتایج خوب را تکرار کنند.

وی در ادامه افزود: نباید اینطور باشد ورزشکارانی که در آرژانتین مدال گرفتند به دست فراموشی سپرده شوند و باید به صورت ویژه‌تری به آنها بپردازیم و فدراسیون‌های مختلف باید برای ورزشکاران خود برنامه‌ریزی مدونی انجام دهند. این ورزشکاران سرمایه‌های بزرگی برای کشور محسوب می‌شوند که قطعا در آینده نزدیک بازهم می‌توانند افتخارآفرینی کنند.

ملی‌پوش سابق  با اشاره به عملکرد خوب تیم تکواندو در این بازی‌ها خاطرنشان کرد: تکواندوکاران ما در آرژانتین کار بزرگی انجام دادند و باید به آنها افتخار کرد. به فدراسیون و کادر فنی تبریک می‌گویم بابت نتیجه‌ای که در المپیک جوانان کسب کردند. شاید انتظار زیادی باشد که تیم تکواندو در توکیو بتواند نتیجه درخشانی را کسب کند ولی قطعا با همین روالی که در پیش گرفته‌اند تیم تکواندوی ما در المپیک 2024 می‌تواند مدال‌آور باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز