با حضور خرم و سعیدی برگزار شد؛

نشست مشترک مسئولین امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۱:۵۱
کد خبر: ۷۶۶۶۰۳
نشست مشترک محمدخرم مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران و کیکاوس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته ملی المپیک و مشاور در امور ایثارگران کمیته در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه نشست های مشترک مسئولین امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک جهت هماهنگی و خدمت رسانی بهتر، محمد خرم ضمن تاکید بر توجه به امور ایثار گران در کشور، بخصوص جامعه ورزش ابراز داشت: خوشبختانه بانک اطلاعاتی خوبی در این زمینه گرد آوری کرده، بطوریکه وزارت ورزش و جوانان در این زمینه در رده نخست خدمت رسانی به امور ایثارگران قرار گرفت.

وی ادامه داد: انصافا از بدو حضور دکتر صالحی امیری در راس کمیته شاهد توجه بسیار خوبی به امور ایثارگران کمیته ملی المپیک هستیم و شخص آقای سعیدی به طور جدی پیگیر این موضوع هستند.  بدون تردید می توانیم حتی با دریافت اطلاعات فردی ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی و المپیک در حد توان قدر شناسی خوبی از خانواده ایثار گرانشان داشته باشیم که کمیته ملی المپیک به خوبی می تواند جهت جمع آوری اطلاعات در این زمینه به ما کمک کند.

در ادامه سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته ملی المپیک و مشاور امور ایثار گران کمیته تصریح کرد: دکتر صالحی امیری توجه ویژه ای به امور ایثار گران داشته و همواره از بنده پیگیر کار این عزیزان است و هدف از برگزاری چنین نشست های مستمری، همنوایی و همسویی با سیاست های دولت محترم و وزارت ورزش و جوانان در ارائه تسهیلات به جامعه ایثارگری است.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما خدمت به ایثارگران و خانواده های معزز آنهاست به خصوص که دولت محترم هم عزمی راسخی در خدمت رسانی به این عزیزان دارد و ما هم در چارچوب قوانین و ارزش های نظام که همان خدمت رسانی به این عزیزان است حرکت می کنیم.

سعیدی در خاتمه این نشست ابراز داشت: جهت تهیه وضعیت ایثارگری ورزشکاران اعزامی به بازی ها حتما برنامه ای خواهیم داشت و تبادل اطلاعات و تجربیات امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کمک بسزایی در افزایش خدمت رسانی و گرد آوری بانک اطلاعاتی جامع و کامل تر در این زمینه جهت ارائه خدمات هرچه بهترخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز