مراسم انعقاد قرارداد با فناوران بخش علوم ورزشی؛

شریف‌نژاد: فضا برای جوانان فراهم شده که طرح‌های برتر را به جامعه ارائه دهند/ قراخانلو: پژوهشگاه علوم ورزشی یک کار تاریخی را انجام می‌دهد

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۶:۱۴
کد خبر: ۷۶۶۷۴۳
شریف‌نژاد: فضا برای جوانان فراهم شده که طرح‌های برتر را به جامعه ارائه دهند/ قراخانلو: پژوهشگاه علوم ورزشی یک کار تاریخی را انجام می‌دهد
رییس پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم گفت: در حال حاضر این فضا برای جوانان پژوهشگر فراهم شده که بتوانند تحقیقات خود را به جامعه ارائه دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به مناسبت هفته تربیت بدنی مراسم رسمی انعقاد قراردادهای حمایتی با حضور برخی از مسئولان وزارت علوم و آکادمی ملی المپیک با اولین تیم‌های منتخب فناور در حوزه ورزش در محل پژوهشگاه علوم ورزشی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر شریف‌نژاد رییس پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم اظهار داشت: مباحث علوم ورزشی ارتباط تنگاتنگی با جامعه دارد. از زحمات دکتر قراخانلو رییس پیشین این پژوهشگاه تشکر می‌کنم که زحمات زیادی را برای پیشرفت فناوری علوم ورزشی در کشور کشید. امروز این جلسه تشکیل شد که از 12 عنوان طرح فناوری ورزشی که با حمایت پژوهشگاه و اعتباری به مبلغ 200 میلیون تومان رونمایی کنیم و امیدواریم که این طرح‌ها به زودی در کشور اجرایی و ارائه شود. فرآینده پژوهش زمان‌بر است ولی هدف ما این است که به زودی این طرح‌ها تجاری شوند. در حال حاضر این فضا برای جوانان پژوهشگر فراهم شده که بتوانند تحقیقات خود را به جامعه ارائه دهند.

در ادامه این جلسه دکتر رضا قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک با اشاره به اهمیت علوم ورزشی در جامعه گفت: امرزوه در دنیا علوم ورزشی با فناوری و تکنولوژی درهم آمیخته است. پژوهشگاه با اقداماتی که انجام داده توانسته مفهوم علوم ورزشی و فناوری استفاده از آن را به خوبی در جامعه نهادینه کند. شاید در سالیان قبل نیز این اتفاق می‌افتاد ولی به صورت متمرکز نبود. همه در این پژوهشگاه درگیر یک کار تاریخی هستند و باید برای به ثمر نشستن این کار صبر، نشاط و تلاش تاریخی داشته باشیم. ما به دستاوردهای پژوهشگران در آکادمی ملی المپیک نیاز داریم.

2

در پایان این مراسم پژوهشگاه علوم ورزشی قراردادهایی را با فناوران این حوزه انعقاد کرد که قرار است این طرح‌ها به زودی به مرحله تجاری سازی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز