گیتا ویسی:

قهرمانی لوازم خانگی کن با همدلی بدست آمد

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۲:۲۴
کد خبر: ۷۶۶۸۹۹
قهرمانی لوازم خانگی کن با همدلی بدست آمد
سرمربی تیم نونهالان دختر لوازم خانگی کن گفت: خدا را شکر موفق شدیم برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی را کسب کنیم که این مهم با همدلی و غیرت کادرفنی بدست آمد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم لوازم خانگی کن برای سومین سال متوالی موفق شد بر سکوی قهرمانی لیگ نونهالان دختر بایستد.

گیتا ویسی سرمربی تیم لوازم خانگی در این خصوص گفت: در این دوره از رقابت‌ها سطح فنی مبارزات پیشرفت چشمگیری داشت و تیم‌های هیات تکواندو شهرستان محمدیه، آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن و تنکابن از رقبای سرسخت ما بودند که خدا را شکر موفق شدیم با از پیش رو برداشتین این تیم‌ها عنوان قهرمانی را کسب نماییم.

وی افزود: با پایان مرحله اول فرصتی یک‌ماهه را در اختیار داشتیم و تمریناتی را برای بچه‌ها در نظر گرفتیم تا حضوری قدرتمندانه را در مرحله پایانی رقم بزنند و خدا را شکر با این برنامه‌ریزی توانستیم نتایج خوبی نیز کسب کنیم.

ویسی اینطور ادامه داد: معمولا تکواندوکاران در مبارزات اول به اشتباهات فردی نتیجه را واگذار می‌کنند اما هرچه مبارزات بیشتری انجام می‌دهند می‌توانند موفق‌تر و بهتر ظاهر شوند. من به عنوان سرمربی از عملکرد تیم راضی هستم و بچه‌ها واقعا غیرتمندانه مبارزه کردند.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن با اشاره به حضور ملی‌پوشان گفت: حضور تکواندوکارانی که موفق شدند در میادین بین‌المللی مقام کسب کنند باعث انگیزه تکواندوکاران کم تجربه می‌شود و رقابت‌‌ها جذابی را به نمایش می‌گذارند.

وی در پایان گفت: نزدیک به بیست سال است که مربیگری تکواندو را انجام می‌دهم و کار با رده‌سنی نونهالان واقعا شیرین است و خدا را شاکرم در کنار این تکواندوکاران با انگیزه و با همدلی کادرفنی توانستیم بر سکوی قهرمانی بایستیم. از باشگاه لوازم خانگی کن و تمامی کسانی که ما را در رسیدن به این مهم یاری‌کرده اند تشکر می‌کنم.

نظر شما