غلامرضا شعبانی بهار:

همه شائبه‌های انتخابی تیم ملی با این فراخوان برطرف شده است/ بهترین‌ها عضو تیم ملی می‌شوند

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۳:۱۸
کد خبر: ۷۶۶۹۳۳
همه شائبه‌های انتخابی تیم ملی با این فراخوان برطرف شده است/ بهترین‌ها عضو تیم ملی می‌شوند
رییس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد با فراخوان گسترده ای که برای حضور کمانداران سراسر کشور در رقابت های انتخابی انجام شد دیگر شائبه های که قبلا در ارتباط با رقابت های انتخابی وجود داشت از بین رفته و بهترین ها به عضویت تیم ملی در می ایند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا شعبانی بهار، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از حضور دکتر احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان در سایت اصلی تیراندازی با کمان تشکر کرد و اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان طی فرخوان عمومی در هفته تربیت بدنی و ورزش برای انتخاب نفرات تیم ملی و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

شعبانی بهار ادامه داد: انتظار چنین حضور گسترده ای را نداشتیم بطوریکه 428 ورزشکار از سراسر کشور در رقابتهای انتخابی تیم ملی شرکت کردند و این تعداد مدعی حضور در تیم ملی هستند و با این فراخوان عمومی فرصت نشان دادن توانایی های خود را دارند.

رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: به گفته تیراندازان شرکت کننده در این فراخوان اتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان در طی 10 سال گذشته چنین حجمی از استقبال شرکت کنندگان بی سابقه بوده است و همین رقابت های انتخابی با این سبک قطعا شائبه هایی را که تا پیش از این در خصوص انتخابات نفرات تیم ملی مطرح می کردند از بین می برد.

وی گفت: با این فرایندی که رقابت های انتخابی تیم ملی پس از فراخوان انجام می شود به دنبال جذب بهترین ها هستیم تا بتوانیم حضور قدرتمندانه ای را در رویدادهای مختلف داشته باشیم.

شعبانی بهار با بیان اینکه بعد از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی اردوهای آمادگی با هدف حضور پرقدرت در رقابت های قهرمانی جهان و آسیا آغاز می شود، تصریح کرد: با برنامه ریزی از پیش تعیین شده قصد داریم برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان که خرداد برگزار می شود همچنین رقابت های قهرمانی اسیا که زمان آن مردادماه یا شهریورماه خواهد بود حضور پرافتخاری داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز