در پیامی صورت گرفت؛

حمایت قهرمان سابق جهان و معاون وزیر ورزش و جوانان از تصمیم سلطانی‌فر

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۲:۱۵
کد خبر: ۷۶۶۹۵۹
حمایت قهرمان سابق جهان و معاون وزیر ورزش و جوانان از تصمیم سلطانی‌فر
قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها در صفحه اجتماعی خود از تصمیم وزیر ورزش و جوانان پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه ازادی برای تماشای بازی ایران – بولیوی دفاع کرد و خواستار حمایت از این تصمیم و دائمی شدن این حضور شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیررضا خادم، قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها در صفحه اجتماعی خود از تصمیم وزیر ورزش و جوانان پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران – بولیوی دفاع کرد و خواستار حمایت از این تصمیم و دائمی شدن این حضور شد .

متن منتشر شده در صفحه شخصی امیررضا خادم به شرح زیر است:
به عنوان یه ایرانی، یه مسئول و یه ورزشی معتقدم حرکت و اقدام جسورانه، مدبرانه و به جای وزیر ورزش و جوانان کشورمون، درخصوص عبور از تابویی به قدمت 40 سال و اجازه حضور بانوان ورزش دوست در استادیوم فوتبال حرکتیست ماندگار که قطعا برای سال ها در ذهن هر ایرانی باقی خواهد ماند.

این حرکت به دور از هر گونه رنگ و بوی سیاسی نیازمند حمایت از سوی همه سطوحی اجرایی، سیاسی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و ... جامعه است تا حال که یک فرد مسئول با به خطر انداختن خیلی چیزهای خود دست به چنین کاری زده، با حمایت های منطقی و اصولی، شرایط فراهم شدن زمینه های حضور دائمی بانوان را در اماکن ورزشی (با رعایت اصول اعتقادی و حفظ حرمت آنان) شاهد باشیم...

درخصوص اظهار نظر دادستان کل کشور نیز دو نکته را طرح می کنم و امیدوارم ایشان و همه همفکران شان با رعایت (تقوی) این نکته را بررسی و اگر درست است، بی جهت با آنها مخالفت نکنن:

اولا، تشکر می کنم که بالاخره یک نفر به صراحت دلیل ممانعت ها و مخالفت های حضور زنان در ورزشگاه ها را بیان کرد و ثانیا، با توجه به همان دلیلی که ایشان علت عدم صدور مجوز حضور را عنوان کرده اند،به دادستان محترم عرض می کنم که از این جهت نگرانی وجود ندارد؛ چون در اکثر رشته های ورزشی پوشش آقایان تقریبا کامل است و از طرف دیگرفاصله تماشاگران تازمین مسابقات هم به اندازه ایست که تقریبا قابل تشخیص نبوده و آنچه دیده می شود به مراتب کمتر از میزانیست که در تلویزیون می توان مشاهده کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز