مسعود یزدان پناه:

استقبال بسیار خوبی از هفته اول لیگ برتر والیبال انجام شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۵:۲۴
کد خبر: ۷۶۷۱۰۸
استقبال بسیار خوبی از هفته اول لیگ برتر والیبال انجام شد
دبیر سازمان لیگ والیبال می گوید که مراسم گلریزان یاشار کمی با مساعدت های ضیایی و مسئولان شهرداری گنبد برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود یزدان پناه، دبیرسازمان لیگ والیبال ایران درباره هفته اول مسابقات لیگ و برگزاری آن گفت: از کلیه افراد حاضر در فدراسیون و مسئولین تیم ها تشکر می کنم که در برگزاری لیگ همکاری کردند. مشکلات زیادی از جملات مشکلات اقتصادی بود اما خدا را شکر لیگ را طبق برنامه زمان بندی آغاز کردیم.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به استقبال پرشور هواداران از لیگ تصریح کرد: استقبال بسیار خوبی در شهرهای مختلف داشتیم و اکثر سالن ها پر بود. در ارومیه بعد از مدت ها تماشاگران به سالن بازگشتند و این یک اتفاق بسیار خوب بود که در شهرهایی مانند ارومیه که هواداران زیادی داریم، هواداران به سالن بازگشتند. شروع لیگ با توجه به همکاری انجام گرفته با رابطان فرهنگی، با دعا و آرزوی سلامتی برای آقایان شفقی و یاشار کمی بود.

یزدان پناه با اشاره به اهمیت وجود فضای سالم در ورزشگاه ها، بیان کرد: امیدوارم روز به روز شرایط بهتر شود و بتوانیم ورزشگاه ها را از ناخالصی ها پاک کنیم. لیدرهای ما در هفته اول زحمت زیادی کشیدند و نظم خوبی در سالن ها برقرار بود. ناظران نیز در گزارش های خود اعلام کردند که نواقص اصلی سالن ها رفع شده و امیدواریم دیگر مشکلات نیز برطرف شود تا به بهترین شکل لیگ را ادامه بدهیم.

دبیر سازمان لیگ درباره برگزاری مراسم گلریزان برای یاشار کمی در جریان هفته دوم لیگ در گنبد، بیان کرد: با آقای واحدی مدیرعامل شهرداری گنبد مذاکراتی داشتیم و صحبت های لازم را انجام دادیم. مقرر شد آنها برنامه خود را به ما ارائه کنند تا با حضور یاشار کمی در سالن، برنامه گلریزان انجام شود. آقای ضیایی نیز مساعدت هایی در این زمینه انجام دادند تا روز چهارشنبه یک برنامه در شان این جوان انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز