اسماعیل حلالی در گفتگو به خبرگزاری برنا:

پرسپولیس ۳بر۱ برنده خواهد شد/ سرخپوشان توان گلزنی در هرثانیه را دارند

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۵:۴۱:۲۳
کد خبر: ۷۶۷۴۵۲
پرسپولیس ۳بر۱ برنده خواهد شد/ سرخپوشان توان گلزنی در هرثانیه را دارند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است سرخپوشان در بازی فردا توان هجومی بسیار خوبی دارند و می توانند در هر لحظه از بازی گل بزنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با دیدار حساس سرخپوشان پایتخت با السد در چارچوب بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به خبرنگار برنا گفت: بازی با السد دیداری حیاتی است که می تواند تمام فصل پرسپولیس را تحت تاثیر قرار بدهد و بازیکنان هرچه که در توان دارند در این بازی باید رو کنند و نباید فراموش کنند این دیدار دو نیمه داشت که یکی از آنها به پایان رسیده و نیمه سخت دیگر فردا است که برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این بازی از چشم بازیکنان حرفه‌ای السد بازی مرگ و زندگی است و فکر می‌کنم پرسپولیس توان هجومی بسیار خوبی دارد و می تواند در هر لحظه از بازی گل بزند اما به شرط آنکه قبل از آن گلی نخورد.

حلالی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه پیش‌بینی از این دیدار چیست، گفت: معتقدم مانند بازی الدحیل پرسپولیس می‌تواند با نتیجه سه بر یک به برتری دست پیدا کند.

بخش پایانی صحبت های سرمربی تیم امید پرسپولیس پیرامون وضعیت تیم بود که وی با یادآوری بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه خاطرنشان کرد: همه تیم ها در نیم فصل لیگ امید یارگیری کردند و خود را تقویت کردند به غیر از پرسپولیس که 12بازیکن بیشتر نداریم که برخی اوقات چهار یا پنج بازیکن را نیز در اختیار تیم اصلی قرار می دهیم. ما در رده پنجم جدول رده بندی قرار داریم اما به بازی های باقی مانده امیدوار هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز