مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد/ پرسپولیس امروز جلسه فنی برگزار می‌کند

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۶:۵۳:۳۹
کد خبر: ۷۶۷۴۵۶
تیم در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد/ پرسپولیس امروز جلسه فنی برگزار می‌کند
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر تیم در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و بچه‌ها به لحاظ جسمی و روحی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصطفی قنبرپور، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت این تیم در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: خدا را شکر تیم در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و بچه‌ها به لحاظ جسمی و روحی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های برانکو با بازیکنان اظهار داشت: برانکو در تمرین که روز گذشته برگزار شد به بازیکنان پرسپولیس گفت، شما لیاقت داشته اید که تا به اینجا آمده اید و حالا که در اینجا قرار دارید نباید به عقب نگاه کنید، ضمن اینکه باید تمرکز کافی برای این بازی را داشته باشید وهمه باید تلاش کنیم تا از سد حریف خوبمان عبور کنیم.

بخش دیگری از صحبت‌های قنبرپور پیرامون برنامه سرخپوشان پیش از دیدار با السد بود، وی در این رابطه افزود: ما از صبح امروز با حضور بازیکنان در هتل اوین و خوردن صبحانه به اردوی خود ادامه می دهیم و پس از آن جلسه فنی برگزار می شود سپس از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را برای رویارویی با السد برگزار می‌کنیم.

بخش پایانی صحبت های سرپرست تیم پرسپولیس پیرامون حضور هواداران در ورزشگاه آزادی بود، وی در این رابطه تصریح کرد: هواداران فهیم پرسپولیس در جریان حساسیت ناظران afc به موارد انضباطی هستند و آنها را رعایت می‌کنند، هواداران یار دوازدهم ما هستند و می‌توانند نقش پررنگی مانند بازی با الدحیل برای پرسپولیس بازی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز