سیدداوود سیدعباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تجربه ژاوی و گابی زنگ خطری برای پرسپولیس است/ بازیکنان جوان می‌توانند به ایوانکوویچ کمک کنند

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۵:۴۱:۳۱
کد خبر: ۷۶۷۴۸۰
تجربه ژاوی و گابی زنگ خطری برای پرسپولیس است/ بازیکنان جوان می‌توانند به ایوانکوویچ کمک کنند
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تجربه ژاوی و گابی می‌تواند زنگ خطری برای پرسپولیس باشد و سرخپوشان با مهار هوشیارانه می‌توانند مانع هرگونه هنرنمایی از این دو بازیکن شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره دیدار سرخپوشان و السد در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: تیم پرسپولیس بازی حساسی در ورزشگاه آزادی با السد دارد. سرخپوشان با شایستگی کامل در ورزشگاه خانگی السد این تیم را شکست دادند و روز سختی در خانه با این تیم خطرناک خواهد داشت.

وی ادامه‌ داد: پرسپولیس بازی سختی با السد خواهد داشت. این تیم قطری که برای حضور در فینال هزینه بسیاری انجام داده از سخت ترین رقیبان سرخپوشان است. شاگردان برانکو به خوبی می‌دانند این تیم در تهران نسبت به بازی رفت در قطر متفاوت است. تجربه ژاوی و گابی می‌تواند زنگ خطری برای پرسپولیس باشد و سرخپوشان با مهار هوشیارانه می‌توانند مانع هرگونه هنرنمایی از این دو بازیکن شوند.

سیدعباسی با تاکید بر اینکه پرسپولیس از ذخیره خوبی برخوردار است، افزود: برخلاف حرف‌هایی درباره نیمکت خالی پرسپولیس، معتقدم سرخپوشان از بازیکنان جوان بسیار خوبی برخوردار هستند که با کمک آنها می توانند راهی فینال شوند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان، گفت: امیدوارم بازی منطقی سرخپوشان همانند بازی رفت تکرار و پرسپولیس با اقتدار راهی فینال شود. مطمئنم هواداران با پرکردن ورزشگاه شرایط را برای السد سخت خواهند کرد و قرمزها با حمایت پرشور هواداران خود راهی فینال خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز