علیرضا رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بخشی از باخت‌های آزادکاران حاصل کم‌تجربگی جوان‌های میدان ندیده است/ در صورت نداشتن تمرکز در المپیک ۲۰۲۰ هم نتیجه نخواهیم گرفت

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۶:۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۶۷۴۸۱
کشتی‌گیر پیشین تیم ملی ایران گفت: اگر قرار باشد ملی پوشان ما با همین روند و عدم تمرکز پیش بروند قطعا در آن جاهم نتیجه مطلوبی کسب نخواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا رضایی، کشتی گیر پیشین تیم ملی کشورمان در مورد ارزیابی خود از عملکرد ملی پوشان در رقابت های جهانی کشتی مجارستان به خبرنگار برنا گفت: نتایج کسب شده تا به امروز چندان هم بد نیست. هنوز رقابت ها ادامه دارد و امیدوارم ملی پوشان مبارزه بهتری از خود به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: بخشی از باخت های به وجود آمده حاصل کم تجربگی جوان های میدان ندیده و در برخی موارد به دلیل عدم تمرکز نفرات باتجربه است که متاسفانه در ثانیه های آخر بازی را واگذار می کنند.

رضایی درباره عملکرد یزدانی اضافه کرد: یزدانی کشتی گیر بزرگی است، بارها در مسابقات مختلف توانایی های خود را نشان داده ولی نباید فراموش کرد بازی برد و باخت دارد. دیوید تیلور آمریکایی یکی از کشتی گیران مطرح و هم طراز خود یزدانی به شمار می رود بنابراین به همان اندازه که مبارزه این دو جذاب است؛ قطعا سخت هم خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو سال دیگر المپیک ۲۰۲۰ را پیش رو داریم. اگر قرار باشد ملی پوشان ما با همین روند و عدم تمرکز پیش بروند قطعا در آن جاهم نتیجه مطلوبی کسب نخواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز