علی مرادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کاروان ورزشی ایران شگفتی‌ساز رقابت‌های المپیک جوانان بود

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۶:۵۸:۵۴
کد خبر: ۷۶۷۴۸۴
کاروان ورزشی ایران شگفتی‌ساز رقابت‌های المپیک جوانان بود
رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: ورزشکاران ایران با غیرت به مصاف حریفان خود رفتند و توانستند شگفتی ساز این دوره از رقابت‌ها باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری درباره عملکرد کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های المپیک جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: جوانان ما توانستند در المپیک آرژانتین تاریخ سازی کنند و با کسب مدال‌های خوش رنگ نشان دادند که ورزش به توسعه و پیشرفت خوبی رسیده و آینده ورزش ما در صحنه‌ های مختلف بین‌المللی با شگفتی‌سازی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم ملی وزنه برداری در این دوره از رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد که این تیم هم می‌تواند جایگزین شایسته تیم بزرگسالان باشد. جوانان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها شگفتی ساز بودند و با درخشش آنها توانستیم در رتبه هفتمی جهان قرار بگیریم.

مرادی با اشاره به اینکه استعدادهای بسیار خوبی در ایران وجود دارد، گفت: چهارسال آینده هم با برنامه ریزی مناسب می‌توانیم در المپیک جوانان با درخشش ورزشکارانمان جایگاه هفتمی را ارتقا بدهیم و در رده‌های بالاتری قرار بگیریم. کاروان ورزشی ایران باغیرت به مصاف حریفان خود رفتند و توانستند شگفتی ساز این دوره از رقابت‌ها باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز