حسن کریمی:

ورزش کارمندان عاملی برای بهبود عملکرد آنها خواهد بود

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۴:۵۴
کد خبر: ۷۶۷۶۲۷
ورزش کارمندان عاملی برای بهبود عملکرد آنها خواهد بود
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی گفت: برای داشتن جامعه ای شادتر می توانیم از ورزش به عنوان ابزاری مفید، بهره مند شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن کریمی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است برای ترویج فرهنگ ورزش در بین مردم است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به لزوم تقویت نشاط و شادابی در میان مردم گفت: برای داشتن جامعه ای شادتر می توانیم از ورزش به عنوان ابزاری مفید، بهره مند شویم.
 
وی با بیان این موضوع که خود در هفته 4 ساعت را به ورزش کردن می پردازد ادامه داد: امروز دور هم جمع شدیم که علاوه بر گرامیداشت این هفته، مردم را به ورزش کردن که تاثیر بسزایی در سلامتی و شادابیشان دارد دعوت کنیم.
 
کریمی افزود: این هفته بهانه ای است که زیر ساخت های ورزشی کشور و اماکن ورزشی را مورد توجه قرار دهیم و با مسئولین و قهرمانان ورزشی دیدار داشته باشیم.
 
او که به همراه معاونین و اعضای هییت مدیره و کارکنان شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی در این همایش شرکت کرده بود، ورزش کارکنان را عاملی برای افزایش سلامت و بهبود عملکرد کارکنان دولت دانست.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این مراسم هدایایی را به قید قرعه به شرکت کنندگان در همایش اعطا کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز