به میزبانی زنجان؛

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان کشور برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۰:۴۷
کد خبر: ۷۶۷۶۶۲
دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان کشور برگزار می‌شود
دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان کشور به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان (گرامیداشت هفته تربیت بدنی) در روزهای دوم لغایت چهارم آبان ماه جاری به میزبانی شهرستان زنجان برگزار می شود.در این مسابقات در قمست یک نفره ۹۰ بازیکن و در قمست دونفره ۳۵ تیم دونفره از ۲۶ استان به همراه یک یک بازیکن از تیم ناشنویان کشور حضور دارند.

در اولین مرحله این مسابقات که در روزهای اول تا چهارم شهریور ماه در استان مازندران برگزار شد، در قمست یک نفره  فرزین خانجانی از تهران به مقام نخست دست یافت.محمد پایروند از تهران دوم شد و امیرحسین نورعلیان از تهران و محمدعلی فقیه خراسانی از یزد مشترکا مقام سوم را بدست آوردند.در دونفره این مسابقات نیز رضا شهبازی از کردستان و مسعود پیروزی از گلستان مقام نخست را کسب کردند.

علیرضا غفوری و مهدی انصاری از زنجان دوم شدند. عرفان شاه حسینی و امیرحسین نورعلیان از تهران به همراه محسن خمری از سیستان و بلوچستان  و علی دشتتانی از فارس مشترکا مقام سوم را کسب نمودند.همزمان با برگزاری مسابقات یکدوره کلاس ارتقا داوری درجه ۲ به یک با شرکت ۸ تن از داوران از استان‌های فارس، مازندران، خراسان جنوبی، قزوین، تهران، خراسان رضوی و قم برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز