با حضور خادم؛

جلسه ضرورت تشکیل نظام تخصصی ورزش برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۴:۲۵
کد خبر: ۷۶۷۷۰۸
جلسه ضرورت تشکیل نظام تخصصی ورزش برگزار شد
چهارمین جلسه ضرورت تشکیل نظام تخصصی ورزش با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، چهارمین جلسه ضرورت تشکیل نظام تخصصی ورزش با حضور آقایان امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، علیرضا فارسی رئیس دانشکده تربیت بدنی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی، عیسی نژاد نماینده وزارت یهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حیدر صادقی عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی، رضا شجیع مشاور معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، داوود عزیزی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان و خانم زهرا عبدالملکی نماینده فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه حاضرین در خصوص راهکارهای قانونی برای تصویب نظام تخصصی ورزش به بحث و تبادل نظر پرداختند. تنسیق امور مربوط به مشاغل و حرفه ای مشاغل، احراز صلاحیت های شغلی و حرفه ای، صدور مجوز فعالیت، بهبود و ارائه خدمات ورزشی به جامعه، نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات ورزشی، رسیدگی به تخلفات مربوط و حصول اطمینان از رعایت علمی و اخلاقی، ایمنی و بهداشت اماکن ورزشی و صیانت از حقوق متقاضیان خدمات فعالیت های ورزشی، از اهداف کلی نظام تخصصی ورزش محسوب می شوند. سه جلسه قبلی این نشست در دانشگاه بهشتی برگزار شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز