محمدحسین محبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جوانگرایی در تیم تاوان دارد/ کشتی‌گیران قبل از مسابقات مهم باید محک جدی بخورند

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۶:۴۵:۰۰
کد خبر: ۷۶۷۷۸۵
عضو سابق تیم ملی کشتی گفت: وقتی جوانگرایی در یک تیم انجام می‌شود باید تاوان آن هم داده شود هرچند که نتیجه کسب شده در مسابقات جهانی کشتی نسبتا خوب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدحسین محبی، عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درمورد ارزیابی خود از عملکرد ملی پوشان در رقابت‌های جهانی کشتی مجارستان به خبرنگار برنا گفت: وقتی جوانگرایی در یک تیم انجام می‌شود باید تاوان آن هم داده شود. البته اگر به قرعه آزادکاران نگاه کنیم با توجه به حریف هایی که دارند نتیجه کسب شده نسبتا خوب است، هرچند که بازیکنان جوان ما هم عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی اضافه کرد: انتظار از کشتی همیشه زیاد است و نباید فراموش کنیم سطح مسابقات جهانی بسیار بالا است. ملی پوشان ما باید قبل از چنین رویداد مهمی محک جدی بخورند. برگزاری اردو و حضور در تورنمت های معمولی راه حل کاملی برای درمان کشتی نیست.  

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: این مسابقات تمام می‌شود و ما در سال آینده بازهم مسابقات جهانی را پیش رو داریم و بعد هم المپیک 2020، قطعا با این روند در این دو رویداد هم نتیجه‌ مطلوبی نخواهیم داشت. هرچند که بچه‌های ما توانایی بسیار بالایی دارند قطعا با برنامه ریزی درست می‌توانند بازهم در میادین افتخارآفرین باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز