سعید حسنی‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد خوب در اسپانیا ما را به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ نزدیک می‌کند/ کاراته ایران در سطح جهان یکه‌تازی خواهد کرد

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۵:۵۵:۱۳
کد خبر: ۷۶۷۸۲۲
عملکرد خوب در اسپانیا ما را به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ نزدیک می‌کند/ کاراته ایران در سطح جهان یکه‌تازی خواهد کرد
مربی تیم ملی کاراته گفت: کسب سه مدال برنز و یک مدال طلا در رقابت‌های المپیک جوانان نشان از قدرت کاراته است و در آینده هم تیم ملی کاراته ایران در سطح جهان یکه تازی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید حسنی پور، مربی تیم ملی کاراته درباره وضعیت آمادگی تیم ملی برای رقابت‌های جهانی اسپانیا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: تیم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.  در تیمی و انفرادی به آمادگی خوبی رسیدند و تیم برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی اسپانیا آماده می‌شود.

وی ادامه داد: برای حضور موفق تیم ملی در رقابت‌های جهانی، بازیکنان مورد نظر انتخاب شدند و اکنون اردو تدارکاتی در شرایط بسیار خوبی پیگیری می‌شود. تیم ملی بدون حاشیه زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری می‌کند. در این مرحله از اردو در حال آنالیز کردن حریفان در رقابت‌های جهانی اسپانیا هستیم.

حسنی‌پور با تاکید بر اینکه رقابت‌های جهانی اسپانیا بسیار مهم است، افزود: با دریافت نتایج خوب در این دوره از رقابت‌ها می‌توانیم به کسب سهمیه المپیک نزدیک‌تر شویم. مسابقات جهانی در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و همه تیم‌ها با تمام توان در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان حمایت‌های خوبی از تیم ملی کاراته داشتند، بیان کرد: برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی و کسب سهمیه المپیک نیاز به حمایت بیشتری است. تیم ملی کاراته در نخستین حضور خود در رقابت‌های المپیک جوانان توانست نتایج خوبی را کسب کند. کسب سه مدال برنز و یک مدال طلا در رقابت‌های المپیک جوانان نشان از قدرت کاراته است و نتایج اخیری که ملی‌پوشان ما در مسابقات آسیایی اردن به دست آوردند و همچنین قهرمانی که توسط تیم مردان در بازی‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی ترکیه کسب شد، این نوید را به ما می‌دهد در آینده هم تیم ملی کاراته ایران در سطح جهان یکه تازی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز