دیدار اعضای هیات رییسه فدراسیون اسکیت با رییس فراکسیون ورزش مجلس؛

تابش: اسکیت مخاطبین زیادی در کشور دارد/ عملکرد فدراسیون در کسب مدال قهرمانی آسیا فوق‌العاده بود

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۹:۰۹
کد خبر: ۷۶۷۸۸۴
تابش: اسکیت مخاطبین زیادی در کشور دارد/ عملکرد فدراسیون در کسب مدال قهرمانی آسیا فوق‌العاده بود
رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت: ورزش بخشی از فرهنگ است و باید سعی کنیم اعتقادات اخلاقی را در ورزش نهادینه کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، صبح امروز بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت به همراه اعضای  هیات رییسه فدراسیون با محمدرضا تابش رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در محل این فراکسیون دیدار و گفتگو داشتند.

محمدرضایی درخصوص موفقیت های بدست آمده اخیر در بازیهای آسیایی کره جنوبی، ارتقا رنکینگ فدراسیون اسکیت در جهان ، رشته های تحت پوشش فدراسیون که شامل ۸ رشته (۲ رشته المپیکی و ۱ رشته در آستانه المپیکی شدن ) میباشد ، تعداد ورزشکاران سازمان یافته ، توسعه زیر ساختها و نیاز بازیکنان تیم ملی به پیست استاندارد وسالن تمرین ، پیشرفت فیزیکی ساختمان اداری و کمپ تیم‌های ملی فدراسیون گزارشی را به رییس فراکسیون ورزش مجلس ارائه داد. بهمن محمدرضایی با اشاره به اینکه اسکیت یک رشته در حال توسعه می باشد و ۹۵‎٪ افراد این رشته را جوانان و نوجوانان تشکیل داده اند ، تاکید بر این موضوع داشت که  این رشته نیاز به نگاه ویژه ای دارد و با توجه به جامعه بزرگ اسکیت ، فرصت مناسبی رابرای سرمایه گزاری و جذب اسپانسر جهت تبلیغات ایجاد می کند.

در ادامه این جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون نظرات و دیدگاه‌های خود را درخصوص بسترسازی و پیشرفت ورزش اسکیت در کشور ارائه دادند. اعضای هیات رییسه فدراسیون بر این موضوع تاکید داشتند که با ایجاد بستر مناسب در کشور باید زمینه‌ای فراهم شود که اقشار مختلف جامعه به این رشته علاقه‌مند شوند.

تابش در این جلسه با تقدیر از زحمات محمدرضایی و اعضای هیات رییسه فدراسیون اسکیت اظهار داشت: ورزش اسکیت طرفداران و مخاطبان فراوانی در سطح کشور دارد که اغلب از قشر نوجوان و جوان هستند که این امر موقعیت ویژه‌ای را برای فدراسیون اسکیت ایجاد کرده است. کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی کار بزرگ و فوق‌العاده‌ای بود که انجام شد و کسب این افتخار بزرگ را به فدراسیون و خانواده اسکیت تبریک می‌گویم. ورزش بخشی از فرهنگ است و باید سعی کنیم اعتقادات اخلاقی را در ورزش نهادینه کنیم.

در پایان تابش از رییس و هیات رییسه فدراسیون تقدیر و تشکر کرد و موفقیت های کسب شده  اخیر از جمله کسب کرسی نایب رییسی کنفدراسیون آسیا توسط رییس فدراسیون، موفقیت های بدست آمده و کسب ٧ مدال در مسابقات آسیایی کره جنوبی را حاصل تلاش ، توانمندی و همدلی رییس فدراسیون و تیم کاری فدراسیون اسکیت دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز