با معرفی برترین‌ها صورت گرفت؛

برگزاری آیین اختتامیه مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری تهران

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۸:۵۷
کد خبر: ۷۶۸۱۵۳
برگزاری آیین اختتامیه مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری تهران
آیین اختتامیه مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری تهران با حضور دکتر مدیح مدیر کل رفاه، تعاون وخدمات اجتماعی، خانم دکتر جراحی مشاور مدیر کل شرکت شهر سالم، دکتر میر صادقی معاون اجرایی و محمدیان مشاور عالی اداره کل رفاه و جمعی دیگر از مسئولین برگزار و ضمن تقدیر از نفرات برتر این مسابقات در دو بخش بانوان وآقایان از لوگوی انجمن شطرنج شهرداری تهران رونمایی گردید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این مراسم دکتر مدیح مدیرکل رفاه، تعاون وخدمات اجتماعی نیز با بیان اینکه مبحث ورزش کارکنان شهرداری تهران یکی از مهم ترین مقولات اداره کل رفاه درجهت ارتقای سلامت و نشاط کارکنان می باشد گفت: ما به امر ورزش و ایجاد نشاط و سلامتی در خانواده بزرگ شهرداری تهران تأکید داریم و برگزاری این مسابقات گامی در این جهت می باشد.

در ادامه دکتر میر صادقی معاون اجرایی اداره کل رفاه، تعاون وخدمات اجتماعی ضمن تقدیر و تشکر از کمیته اجرایی این دوره مسابقات شطرنج، استقبال کارکنان از این مسابقات را چشمگیر دانست و اظهار امیدواری نمود برگزاری این دوره مسابقات در جهت رشد و گسترش شطرنج در بین کارکنان وخانواده های آنان موثر واقع گردد.

در این راستا کاشفی مسئول انجمن شطرنج شهرداری تهران ضمن تقدیر از حمایت اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی در برگزاری مسابقات شطرنج کارکنان، گزارشی ازنحوه و روند برگزاری این دوره مسابقات بیان داشت.

بر اساس این گزارش در بخش بانوان فریبا ایلکا از شهرداری منطقه 18 مقام اول، نفیسه مرتضی زاده از منطقه 6 مقام دوم، لیلا گودرزی از منطقه 7 مقام سوم و در بخش آقایان رضا خلیلی از اداره کل برنامه ریزی آموزش مقام اول، محمد جلالوند از شرکت مترو مقام دوم و کیوان رستگار از شرکت واحد مقام سوم این دوره مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این مراسم از قهرمانان و مدال آواران شهرداری تهران که در مسابقات کارگری جهان در کشور لتونی با اقتدار ظاهر شدند و تنها به دلیل امتناع از مسابقه با رژیم اشغالگر قدس از عنوان قهرمانی دست کشیدند و همچنین از ستار افزا تنها روشندل حاضر در این مسابقات تقدیر به عمل آمد.

اعضای تیم شطرنج کارگری شهرداری تهران را رحیم تعاونی از شرکت بهره برداری مترو ، محمد صادق محمودی از سازمان فرهنگی وهنری،بهروز باقری شهرداری منطقه 9،علی قبادی بیگوند از شهرداری منطقه 17 و ابولقاسم اخترزاده از شهرداری منطقه 13، امین کاشفی از منطقه 11 و مهدی حق پرست از منطقه 9 تشکیل می دادند.

این دوره مسابقات با حضور جمع کثیری از کارکنان شهرداری تهران در دو بخش آقابان و بانوان در روزهای 29 و 30 مهر در مجموعه باغ گلستان برگزار گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز