حاشیه‌های دیدار پرسپولیس و السد؛

تعظیم ژاوی به درخشش مرد شماره یک فوتبال ایران/ بیرانوند بزرگان فوتبال را ناکام گذاشت

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۶۸۳۴۲
تعظیم ژاوی به درخشش مرد شماره یک فوتبال ایران/ بیرانوند بزرگان فوتبال را ناکام گذاشت
دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و السد با تساوی یک- یک به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال السد رفت که این دیدار با نتیجه یک-یک به پایان رسید و سرخپوشان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند.

*تشویق همه جانبه سرخپوشان

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از همان ابتدای بازی طوفانی تشویق های خود را آغاز کردند و لحظه‌ای به هواداران السد امان ندادند تا به تمرکز لازم برسند. تشویق های هواداران باعث شد تا دقایق ابتدایی بازی بازیکنان السد پر اشتباه بازی کنند.

*منشا پراشتباه

در دقایق ابتدایی بازی منشا، بازیکن پرسپولیس چند توپ را از دست داد و موقعیت گل سرخپوشان از دست رفت. هم تیمی های منشا از نحوی بازی این بازیکن معترض شدند اما هواداران با تشویق به وی روحیه دادند.

*خوشحالی خبرنگار السد در جایگاه رسانه

السد توانست خیلی زود در نیمه نخست به گل برسد و زمانی که دروازه‌ بیرانوند باز شد تنها خبرنگار السد در جایگاه رسانه به خوشحالی ختم شد که مورد خشم رسانه‌های داخلی ایران قرار گرفت.

*تشویق حمله حمله قرمزها

علیرغم اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یک گل دریافت کرد اما هواداران قرمز دست از تشویق برنداشتند و با شعار حمله حمله به تیم روحیه دادند تا پرسپولیس در این مرحله از رقابت‌ها به گل برسند.

*یاد هادی نوروزی زنده شد

هواداران طبق سنت همیشگی در دقیقه 24 بازی دیدار پرسپولیس و السد با یاد کردن نام هادی نوروزی، کاپیتان فقید سرخپوشان، یاد و خاطره این بازیکن را یاد کردند.

*بیرانوند ناجی سرخپوشان شد

در دقایق پایانی این بازی بازیکن السد صاحب یک موقعیت خطرناک شد که علیرضا بیرانوند با خروج به موقعی که انجام داد مانع از گلزنی تیم حریف شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

*تشویق بی‌امان بعد از گل پرسپولیس

سرخپوشان نیمه دوم توانستند دروازه حریف را باز کنند و بعد از به ثمر رسیدن گل، ورزشگاه آزادی منفجر شد. هواداران به هوا پریدن و تا می‌توانستند به خوشحالی بعد گل پرداختند.

*خوشحالی به سبک خبرنگار السد

زمانی که السد توانست به پرسپولیس گل بزند در جایگاه رسانه تنها خبرنگار السد با گفتن کلمه yes به خوشحالی پرداخت. در نیمه دوم تیم فوتبال پرسپولیس توانست به گل برسد و خبرنگاران رسانه‌ داخلی ایران به سبک خبرنگار السد به خوشحالی پرداختند.

*هواداران مسئولیت‌پذیر

لحظاتی از بازی، بازیکنان دو تیم به دلیل خطا بر روی یکی از بازیکنان پرسپولیس درگیری فیزیکی رخ داد که با مداخله داور دیدار بر طرف شد. در این بین تعدادی از هوادار با پرتاب اشیا قصد داشتند اعتراض  خود را نشان دهند اما هواداران دیگر مانع هرگونه پرتاب اشیا شدند.

*درگیری لفظی خلیل ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زاده و انصاری

در دقیقه 75 بازی، السد حملات طوفانی خود را به سمت دروازه پرسپولیس بیشتر کرد که نزدیک بود دروازه سرخپوشان باز شود. در همین بین شجاع خلیل زاده و محمد انصاری برای یارگیری نامناسب با یکدیگر درگیری لفظی پیدا می‌کنند که با مداخله به موقع بیرانوند ختم به خیر شد.

*بیرانوند باز هم ناجی شد

در دقیقه 85 بازی ژاوی با ضربه سر توپ را به سمت دروازه سرخپوشان زد که بیرانوند مانع گلزنی این بازیکن نامی شد. در جام جهانی هم بیرانوند به عنوان دروازه‌بان تیم ملی ایران اجازه گلزنی به رونالدو ستاره سابق رئال مادرید و فعلی یوونتوس نداد. وی در این بازی اجازه نداد ستاره اسبق بارسلونا گلزنی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز