پرسپولیس۱-۱ السد؛

خط‌ونشان ارتش سرخ برای فتح قاره‌کهن/ بیرانوند، سوپراستار سرخپوشان/ جهنم آزادی پرسپولیس را به بهشت برد

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۹:۲۶
کد خبر: ۷۶۸۳۴۴
خط‌ونشان ارتش سرخ برای فتح قاره‌کهن/ بیرانوند، سوپراستار سرخپوشان/ جهنم آزادی پرسپولیس را به بهشت برد
دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد با نتیجه یک-یک به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2018 آسیا از ساعت 18:30 دقیقه امروز سه‌شنبه اول آبان ماه 1397 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید تا پرسپولیس بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. تیم پرسپولیس با لباس‌های قرمز، السد با لباس‌های زرد رنگ و تیم داوری با لباس‌های مشکی وارد زمین شدند.تیم پرسپولیس آغازگر نیمه اول بازی بود.دقیقه 1 حرکت و ارسال زردپوشان با مشت بیرانوند همراه شد. دقیقه 2 حرکت نعمتی از سمت چپ و ارسال زمینی او به علیپور نرسید و در ادامه، شوت نورالهی از روی دروازه تیم میهمان به بیرون رفت. دقیقه 3 بار دیگر ارسال زردپوشان از سمت راست با زانوهای سید جلال مهار شد. شوت با پای چپ بازیکن السد در دستان بیرانوند قرار گرفت. در دقیقه 6 علیپور صاحب موقعیت شد و شوت او به کرنر از سمت راست تبدیل گردید. ارسال نورالهی بازی را به جریان انداخت. در دقیقه 12 سیامک نعمتی حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد و توپ را به منشا رساند، گادوین هم پس از یک کنترل خوب به سمت دروازه شلیک کرد که توپ او از کنار دروازه گذشت. پرسپولیس بار دیگر حمله‌ای را تدارک دید و شوت نورالهی به کرنر از سمت راست تبدیل کرد. ارسال نورالهی با ضربه منشا به ضربه دروازه مبدل نمود.

دقیقه 17 بونجاح از پشت هجده قدم صاحب موقعیت شد و توپ را به تور دروازه بیرانوند چسباند و اولین گل این دیدار به سود السد به ثمر رسید. در دقیقه 23 پرسپولیس از جناح راست صاحب دو پرتاب متوالی خلیل زاده شد که در نهایت شوت انصاری از کنار دروازه زردپوشان گذشت. در دقیقه 24 از سوی هواداران پرسپولیس، یاد و خاطر هادی نوروزی گرامی داشته شد. دقیقه 32 زردپوشان دست به حمله زدند و در نهایت توپ آنها به ضربه دروازه مبدل گردید. دقیقه 33 سیامک نعمتی پا به توپ شد و شوت زمینی او با اختلاف از کنار دروازه مشعل به بیرون رفت. دقیقه 34 بونجاح توسط انصاری متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته برای السد کرد. شوت خوخی از بالای دروازه بیرانوند گذشت.

دقیقه 39 حرکت نعمتی توپ را به منشا رساند و شوت گادوین در دستان مشعل آرام گرفت. دقیقه 40 ارسال گابی از سمت راست در دستان بیرانوند قرار گرفت. در دقیقه 44 شوت از راه دور سیامک نعمتی از کنار دروازه السد گذشت. خروج عالی بیرانوند یک موقعیت خیلی خوب السد را مهار کرد. دو کرنر متوالی زردپوشان به ضربه دروازه تبدیل شد. داور برای نیمه اول،  وقت اضافه نگرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود السد قطر خاتمه یافت.

پرسپولیس از ابتدای نیمه دوم، بازی را هجومی آغاز کرد و در ادامه، ارسال زیبای بشار از سمت چپ به علیپور نرسید.در دقیقه 49 ارسال خوب منشا به سیامک نعمتی رسید و ضربه دیدنی این بازیکن ارزنده، به تور دروازه السد چسبید و گل تساوی به ثمر رسید.در دقیقه 51 شوت بازیکن زردپوش در دستان بیرانوند قرار گرفت.در دقیقه 53 ارسال بشار از سمت چپ در دستان مشعل قرار گرفت.در دقیقه 58 سانتر نورالهی به گلر السد رسید.در دقیقه 59 پاس عمقی منشا در محوطه جریمه السد به علیپور نرسید.در دقیقه 61 شوت پدرو از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت.در دقیقه 63 ارسال منشا از سمت راست از همه گذشت و بازی را به جریان انداخت.

در دقیقه 64 پاسکاری منشا و علیپور موقعیت صد در صدی را بوجود آورد که ضربه علیپور به مشعل برخورد کرد و کرنر شد. پاسکاری کرنر چند موقعیت متوالی خوب برای پرسپولیس خلق کرد که در نهایت شوت منشا از کنار دروازه مشعل به بیرون رفت.در دقیقه 67 حملات پی در پی زردپوشان توسط بازیکنان قرمزپوش مهار شد.در دقیقه 69 احمد نورالهی حرکت خوبی را از میانه زمین آغاز کرد و شوت این بازیکن از کنار دروازه مشعل گذشت.در دقیقه 71 تیم السد از سمت راست حمله ای را تدارک دید که ضربه بونجاح از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.در دقیقه 73 کمال کامیابی نیا، بونجاح را متوقف کرد و داور یک ضربه کاشته گرفت و به او کارت زرد نشان داد. ارسال ژاوی توسط مدافعان دفع شد.

در دقیقه 75 سیامک نعمتی در پی حرکت از سمت راست، دچار مصدومیت شد و تیم السد از این فرصت استفاده کرد و حملاتی را تدارک دید که پس از دقایقی با خروج توپ از زمین، نعمتی مورد مداوا قرار گرفت.در دقیقه 80 شوت ژاوی از کنار دروازه بیرانوند گذشت.در دقیقه 83 علی علیپور جای خودش را به امید عالیشاه برای پرسپولیس داد.در دقیقه 86 بیرانوند با هنرنمایی خود ضربه سر صد در صد ژاوی را به کرنر تبدیل کرد و ارسال کرنر بازی را به جریان انداخت.در دقیقه 87 امید عالیشاه در شش قدم حریف صاحب موقعیت شد که توپ او مهار گردید.در دقیقه 88 شوت نورالهی از کنار دروازه السد به بیرون رفت.در دقیقه 90 بشار رسن جای خودش را به محسن ربیع خواه برای پرسپولیس داد.السد صاحب یک ضربه کرنر از سمت چپ شد و ارسال ژاوی با مشت بیرانوند دور شد.داور، چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام کرد.در دقیقه 93 بونجاح در تله آفساید قرمزپوشان قرار گرفت.این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و پرسپولیس با این نتیجه راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

داور وسط: «کوالنکو والنتین»،  کمک‌های اول و دوم: «شادمانوف خوستیدین» و «کاینولین کیمور»،  داوران خط دروازه‌ها: «ایگلیز» و «آسیموف عزیز»، دستیار چهارم: «سرازیتدینوف» و ناظر داوری: «سانکارا».

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، سیامک نعمتی، احمد نورالهی، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب السد:

مشعل برشام، حمید اسماعیل، بوعالم خوخی، عبدالکریم حسن، پدرو میگوئل، ژاوی، گابی، جونگ وو یانگ، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح و اکرم عفیف.

سرمربی: فریرا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز