سیامک نعمتی:

این صعود مبارک هواداران پرسپولیس/ برای رسیدن به فینال آسیا نیاز به حمایت ملی بود

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۴۵:۱۱
کد خبر: ۷۶۸۳۶۴
این صعود مبارک هواداران پرسپولیس/ برای رسیدن به فینال آسیا نیاز به حمایت ملی بود
زننده گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گلش را به خانواده‌اش و هواداران پرسپولیس تقدیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل السد به پیروزی برسد.

سیامک نعمتی زننده گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان پس از این بازی اظهار کرد: گلی که امروز زدم را اول به خانواده‌ام و سپس به هواداران تقدیم می‌کنم. بازیکنانمان با وجود هزینه‌های کلان تیم‌های دیگر توانستند به فینال آسیا برسند. امیدوارم پس از چندین سال قهرمانی آسیا را کسب کنیم.

بازیکن پرسپولیس درباره حمایت‌هایی که این تیم لازم دارد تا در فینال لیگ قهرمانان موفق باشند، گفت: برای رسیدن به فینال هم نیاز به حمایت ملی بود. تیم ما شایسته قهرمانی در آسیاست.

او درباره گلی که پرسپولیس در نیمه نخست از السد دریافت کرد، توضیح داد: این اتفاق افتاد اما خدا رو شکر با صحبت‌های مهم برانکو در بین دو نیمه توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم و نتیجه را حفظ کنیم. پاس منشا آنقدر خوب بود که نمی‌شد گلش نکرد.

نعمتی درباره پست‌های مختلفی که برای پرسپولیس به میدان رفته است، گفت: این نظر کادر فنی است. آنها با توجه به نیاز تیم از من بازی می‌گیرند.

او در پایان درباره حضور پرشور هواداران در بازی امشب اظهار کرد: پرسپولیس بیش از سه دهه بود که به فینال نرسیده بود. ان‌شاءالله برای بازی فینال تمهیداتی در نظر گرفته شود تا همه هواداران بتوانند بازی را در ورزشگاه ببینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز