حسین بادامکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم با قهرمانی در آسیا کام هواداران را شیرین کنیم/ تیمی که به فینال صعود کند تیم بزرگی است

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۴:۴۰
کد خبر: ۷۶۸۴۶۸
امیدوارم با قهرمانی در آسیا کام هواداران را شیرین کنیم/ تیمی که به فینال صعود کند تیم بزرگی است
هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تیم که به فینال صعود کند یعنی تیم بزرگی است پس چندان فرقی ندارد با ژاپن یا کره جنوبی بازی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین بادامکی، هافبک اسبق تیم پرسپولیس درباره صعود پرسپولیس به فینال رقابت‌ های لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. طبیعتا هر تیمی که گل اول را آن در خانه دریافت کند برای ادامه بازی کار دشواری دارد. چون جو ورزشگاه و در کل بازی سخت‌تر می‌شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه بچه ها استرس را کنار گذاشتند و توانستند گل خورده را جبران کنند و در ادامه بازی را خوب کنترل کردند. همین که توانستیم به فینال رقابت‌ها صعود کنیم و دل مردم شاد شود کار بزرگی بود. امیدوارم در ادامه نیز با قهرمانی کام هواداران را شیرین تر کنیم.

او درخصوص ارزیابی خود از بازیکنان تاثیرگذار هر دو تیم اظهار کرد: هر دو تیم بازیکن های خوبی دارند. هرچند که پرسپولیس به دلیل محرومیت امسال با کمبود بازیکن مواجه بود ولی شرایط خوبی چه در لیگ برتر و چه در آسیا دارد. در این بازی بیرانوند یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم بود. بخش زیادی از حفظ نتیجه قطعا بر عهده دروازه‌بان است که بیرانوند خوب از عهده این مسئولیت برآمد.

بادامکی درمورد شانس قهرمانی سرخپوشان بیان کرد: هر تیمی که به فینال صعود کند یعنی تیم بزرگی است پس چندان فرقی ندارد با ژاپن یا کره بازی کنیم. امیدوارم پرسپولیس شرایط فعلی خود را حفظ کند تا به امید خدا مسیر قهرمانی هموارتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز