ژاله فرمارزیان در نشست مشترک فدراسیون های ورزشی:

واریز مرحله اول ۲۷ صدم درصد طبق لیست اعلامی فدراسیونها انجام شد/ ارز ثانویه باید با ملاحظه و طبق اولویت بندی اختصاص یابد

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۳:۴۲
کد خبر: ۷۶۸۷۷۷
واریز مرحله اول ۲۷ صدم درصد طبق لیست اعلامی فدراسیونها انجام شد/ ارز ثانویه باید با ملاحظه و طبق اولویت بندی اختصاص یابد
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت:واریز مرحله اول ۲۷ صدم درصد طبق لیست اعلامی فدراسیونها پرداخت شد و از فدراسیونها می خواهیم که اگر اعلامی می خواهند به هیات های استانی داشته باشند از طریق وزارت ورزش صورت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع در نشست مشترک روسای فدراسیونها با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: واریز مرحله اول ۲۷ صدم درصد طبق لیست اعلامی فدراسیونها پرداخت شد و از فدراسیونها می خواهیم که اگر اعلامی می خواهند به هیات های استانی داشته باشند از طریق وزارت ورزش صورت بگیرد و برای پرداخت مرحله دوم ۲۷ صدم درصد نیز فدراسیونها تا هفته آینده لیست خود را به وزارت اعلام کنند تا طبق آن تخصیص ها داده شود.
وی افزود: مرحله بعدی کمک های وزارت ورزش به فدراسیونها طبق یک دوازدهم، اوایل هفته آینده پرداخت می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان در خصوص ارز ثانویه نیز عنوان کرد:،بعد از چند مرحله مذاکره که با بانک مرکزی فقط برای حوزه ورزش انجام دادیم به یک جمع بندی رسیدیم، اما این ارز سقف دارد و باید با ملاحظه و طبق اولویت بندی هایی که معاونت قهرمانی دارد، اختصاص یابد.

فرامرزیان در بخش دیگری از صحبتهایش اظهار داشت: آیین نامه مالی و معاملاتی، هفته آینده به فدرسیونها ابلاغ می شود و از شما می خواهیم هر گونه پیشنهاد و نقدی دارید به ما انعکاس دهید. وارد کردن اطلاعات در سامانه حقوق و دستمزد برای تمامی مجموعه و زیر مجموعه های وزارت ورزش جوانان الزامی است .
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت:از فدراسیونها انتظار داریم هر چه سریعتر آمار و اطلاعات خود را برای همه نیروهای خود به وزارت ورزش اعلام کنند.
فرامرزیان در پایان خاطر نشان کرد: سامانه حسابدرای تعهدی و موضوع آموزش به خزانه داران فدراسیونها با کیفیت خوبی به زودی صورت خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز