رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان-مجارستان؛

گرایی و عبدولی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۲:۰۸
کد خبر: ۷۶۸۹۷۷
گرایی و عبدولی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند
رقابت های چهاروزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم مسلم نادری خادم در دور نخست مقابل نوگزاری تسوروتسومیا دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 63 کیلوگرم محسن حاجی پور در مبارزه نخست مقابل جرمن دیاز از پورتوریکو با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم مقابل دانیر اسماعیل اف دارنده مدال برنز اروپا از مولداوی با نتیجه 7 بر 6 مغلوب شد و باید منتظر راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 72 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دیدار نخست دائه کیون پارک از کره جنوبی را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 مقابل مورات داگ از ترکیه به پیروزی رسید و در دور سوم و در مرحله یک چهام نهایی به دیدار رسول چونایف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان می رود.

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی در دور اول ادگار بابایان دارنده مدال نقره اروپا از لهستان را با نتیجه 5 بر 3 و ضربه فنی مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل لاشا گوبادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه 6 بر 2 و ضربه فنی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. عبدولی در این مرحله به مصاف رفیق حسین اف قهرمان اروپا از آذربایجان می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز