مجید جلالی:

تعطیلات لیگ برتر به ضرر پیکان شد/ عملکرد داور راضی کننده بود

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۷:۳۳:۳۶
کد خبر: ۷۶۹۰۲۹
تعطیلات لیگ برتر به ضرر پیکان شد/ عملکرد داور راضی کننده بود
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تعطیلات بیش از حد لیگ برتر بلای زیادی سر تیم‌ها می‌آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن که با تساوی به پایان رسید، گفت: یک ماه است که بازی نکرده‌ایم. به همین دلیل است که یکی از ضعیف ترین بازی‌های‌مان را انجام دادیم. یک تیمی که یک ماه بازی نمی‌کند و می‌آید جلوی ذوب‌آهن تساوی می‌گیرد، با شخصیت است. در بازی‌های آینده می‌توانیم بهتر شویم. اگر آن پنالتی را نمی‌دادیم می‌توانستیم برنده باشیم. تعطیلی باید یک بار باشد و آن هم در نیم فصل. این سومین تعطیلی لیگ برتر بود و باز هم به وجود می‌آید. این یک مشکل است. اگر تیمی در طول یک ماه بازی نکند بلای زیادی سرش می‌آید.

او ادامه داد: چیزی که از بازیکنانم دیدم با تمرینات‌مان فرق داشت. بازی با کیفیت بود و ذوب‌آهن هم خوب بازی کرد. خوشحال هستم که یک امتیاز گرفتیم. امروز دیدم وضعیت رختکن و چمن فولاد شهر خیلی بهتر شده است. این برای من خیلی خوشحال کننده بود که تیمی روز به روز پیشرفت می‌کند.

جلالی درمورد داوری هم اظهار کرد: به نظر من داوری خوب بود اما یک داور نباید فضای اعتراض به تیم ها بدهد. اما در وسط زمین خوب داوری کردند. قبل از صحنه پنالتی داور یک خطا گرفت و آن ها بازی را سریع شروع کردند. به نظرم آن صحنه خطا نبود. بازی با کیفیت و تنظیم شده بود. هر دو تیم روی تنظیمات خودشان حرکت می کردند. اما ۲۰ دقیقه آخر به خاطر این جذاب‌تر شد که افرادی در دقایق پایانی به زمین آمدند بازی را بهتر کردند. شاید یکی از تعویض هایی که انجام دادم خوب نبود. ما امروز در این بازی مثل همیشه نبودیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز